Sanul cel mai mare din lume :)


Sheyla Hershey, 28 de ani, brasiliana  emigrata in Texas, este regina majoretelor si a castigat un record mai special : cel mai mare san din lume ! (se vede ca barbatilor place :))

Ceea ce vedeti in fotografii nu este meritul mamei nature ci a chirurgului plastic !

Ea s-a supus la doar 20 de operatii estetice de mastoplastica aditiva pt a-si mari volumul sanului . Ea a mai facut operatii estetice la nas , buze si fund !

Cu siguranta nu doarme pe burta si cand merge la mare nu are nevoie de colac 😉 Are 4 litri de de silicon implantat in fiecare san. Rezultatul e mai mult socant decat sexy zic eu .

15 gânduri despre &8222;Sanul cel mai mare din lume :)&8221;

  1. ‘da fuck…
    Are un san mai mare decat capu’ meu ( 😆 )
    In alta ordine de idei: o sa-i arate oribil sanii pe la 35+ ani.

  2. Degeaba daca nu sunt 100% naturali. Barbatilor le plac sanii mari, dar nu exagerat de mari… si sa fie naturali, nu plastic! 8-|
    Sunt total dezamagit de acest post! Chiar nu exista o femeie frumoasa 100% naturala? (nu trebuie neaparat sa aiba sanii mari, dar sa fie frumoasa… sau macar dragutza la fatza si sa arate bine la corp)…
    Stiu! Suntem prea pretentioshi, nu? (de fapt aici vorbeam doar eu, deci sunt al dreaq de pretentios)

  3. ma intreb cum ar fi daca i-as infige un cui in ele…ar sangera sau ar ploua cu silicon?hmmm… 😕

  4. daca sta in patru labe s face „muh” toate vacile o sa fie confuze, caprele o sa se intrebe de ce nu are blana, ciobanul o sa mulga de zor iar taurul o sa fie invidios..

  5. vai de ochisorii mei aia frumosi si albastri ca au vazut asa ceva:)) ….mama ce torpedouri are asta.pai normal ca nare cum sa doarma pe burta ca e ca si cum ar fi sta in picioare.asta are tatele mai mari ca fundul ei .Iti dai seama ce are de pipait gagiu ei si de lins cand fac astia 2 dragoste?:)) trebuie sa puna ambele maini ca sa poata acoperi macar 1 san :)).sincer mie nu imi place o femeie cu sanii asa de mari.mie imi plac sanii aia asa medii ,sa fie totusi marisori,si nu vreau pleoshtitzi ….ci nush cum sa zic….de aia cum are tipa aia desenata din gravataru tau dar mai mari….si mai rotunzi asa ..nu stiu daca ati inteles :)) ….

  6. aaa apropo……ce saci foloseste pentru a-si tine sanii?….ca mai are bunica pe la tara daca vrea .is putin murdari de faina si de porumb dar merg….,oricum sutien sigur nare …:))

  7. bleah…mi se pare dezgustator! De ce?
    1. daca e sa ii atingi deja iti sare in cap posesoarea …ca a costato destul de ENORM
    2. Mi se pare mie sau o halba de bere chiar se poate transporta „pe tava”
    3. Am „fomfa” de la masina lu frate-mio…pui mei pufosi…cu asa in dotare nu mai e nevoie de colac de salvare………. 😕 nu am idee…siliconul pluteste ? lol
    4. Prefer ce are fata mea in dotare…nu dau „vrabiutza” din mana pe cioara de pe gardu vecinului …
    Raspunsul meu : BLEAH !

  8. Aham rautacioaso….aha..articolul asta l-ai scris anume, aham 😉 ha ha ha . Da, intradevar nu prea accept silicoanele…ce nu e de la natura..e fals…urasc falsurile indiferent de nuanta…asociesz in mare parte „falsul” cu caracterul… (e gresit dar asta e) Acesp o „remodelare a pometilor, a nasului, orice altceva..dar sa bagi „fomfe” la sani ca e mai sexy..e chiar najpa…daca nu te placi…. nimeni nu te place…totul incepe si se termina cu tine..tye accepti bine…nu…pacat.
    Cers scuze pt greselile de „hortografie” sunt in stare de ebrietate , dupa 3 luni de „abstinenta” . Have fun ;)!
    On Topix :
    „Nu exista femei urate..ci barbati care nu vad!”
    [Nu mai tin minte cine a zis asta dar e adevarat!” lol

  9. dak iti pune asta tata in cap te baga 1 metru in pamant :)) urat nus ce sa zic pretena mea ii are cam un sfert si nu are silicoane si is mai mult deca multzumit 🙂

Lasă un răspuns

