Case de hartie :)


Sunt in vanzare , la un pret de doar 5000 de euro case de 15 metri patrati . Se cumpara ambalate in cutii , la fel ca produsele Ikea si sunt facute din carton reciclat . Constructorii ne asigura ca sunt calduroase , bine izolate , rezistente . In interior pot sta pana la 8 paturi si casa este dotata de atac pt apa si curent electric . Casele sunt produse  de Wall AG in Suedia .


17 gânduri despre &8222;Case de hartie :)&8221;

  1. la cata hatie irosim noi aiurea am avea sa facem case pentru toti cei fara o locuinta si chiar am puta inporta si pe altii 😀

  2. Vreau si eu ca una normala… mi-am luat gandul de la ea. Parerea mea este ca cine incepe o casa pe timpurile astea … E NEBUN.

  3. principiul e vechi. Boschetarii demult traiesc in case de carton. Toamna ii vezi cum strang cutiile de carton. In Anglia asta-i lux pare-se.

Lasă un răspuns

