Primul sarut care ti-a taiat respiratia !


Ideea am avut-o de la nebundelegat si consta in descrierea primului vostru sarut important , cel care inca va provoaca fiori atunci cand va ganditi .

Pasez aceasta leapsa fratilor mei de blog : Nebundelegat , Neo , Alexxutzu , Nico, Lisandru, Isamiy , Chrisa , Codrutza , Say si faimosului cuplu Alex’andra si Ionut . Sunt liberi si cei pe care nu i-am mentionat sa o faca !

Primul meu sarut important


Imi aduc aminte si acum , aveam 16 ani atunci cand am inteles ce inseamna un adevarat sarut . El era primul meu iubit , primul care mi-a taiat apetitul … Imi placea si stiam ca si eu ii plac asa ca atunci cand ne incruciseam privirile simteam in aer pasiune. Intr-o seara am iesit impreuna cu prietena mea la plimbare . Ne-am intalnit intamplator si am petrecut impreuna ce el si prietenii lui seara .Cand ne-am decis sa ne intoarcem acasa el s-a oferit sa ne faca companie , asa ca am lasat-o pe prietena mea acasa dupa care m-a condus acasa . In fata blocului , intr-o noapte fierbinte de vara cu stele si luna m-a privit in ochi si mi-a zis ca vrea sa ma sarute . Eu nu am asteptat mai mult si am facut primul pas…a fost dulce ,un sarut pasional …


asta a fost tot astept saruturile voastre 😉

24 de gânduri despre &8222;Primul sarut care ti-a taiat respiratia !&8221;

  1. ^ mi`a placut pana la faza aia. acolo a dat`o`n bara. cum dracu` a putut zice asa. deja`mi imaginez o scena „vezi ca te sarut.sa nu urli ca nu te violez” :)) ce blegi sunt unii, saracutii
    si ce rad maine, oioio, cand va voi citi saruturile voastre :”>
    [am mai lasat un comentariu ,dar nu s`a postat tot .d`aia l`am lasat si pe`al 2 lea ]

  2. hime.. o sa scriu sefu’.. desi ink sunt datorcu leapsa la povestirea aia.. dreq ca-s tot p drumuri toata ziua..

  3. Nu am inteles cum ti-a taiat apetitul! 😐
    Pai ori a fost primul sarut cel mai tare sau a fost doar asa… de abureala ? 😕

  4. hm… doar atat?:D eu imi aduc aminte ca respectiva nu avea sutien…si okiul meu de vultur a observat asta si faptu` ca sfarcurile ei se zburlisera la mine! :))

  5. Cred că am să îţi răspund chiar acum, dragă Hime… Mai ales că este şi o oră la care astfel de subiecte sunt de preferat altora… Primul sărut care mi-a rămas în minte? Cred că aveam vreo 16 sau 17 ani. Sau 18? Fiindcă este vorba despre acel SĂRUT, nu? Sincer să fiu, m-a sărutat – acesta este termenul cel mai potrivit – o frumuseţe de fată care era mai mare decât mine cu vreo trei sau patru ani. Ce mai, acesta este sărutul pe care mi-l amintesc şi acum, poate a fost vorba şi despre o emoţie mare, poate şi de faptul că fata era chiar bine pregătită la acest capitol. Dacă ar fi să vorbesc şi de PRIMUL SĂRUT, experienţa a fost extraordinară şi atunci, mai ales că nici eu şi nici ea nu prea ne pricepeam şi „învăţam” din mers…

  6. vai de capu`meu :)) =)) …. …ma si ce am crezut ca am scapat pentru o perioada de lepse :)))

  7. :((
    Mie nu mi l-ai transmis :((
    in fine…m-au luat furnicaturile citind toate astea 😀
    Primul pupic este intotdeauna la gradinita mai fratilor! cum puteti omite asta?!?! Dar ala adevarat, frantuzesc cum ne place sa-l numim, a fost pe la 14 ani, dar clar nu-mi amintesc nici cu cine, nici contextul..era doar cu ocazia unei experiente sexuale din perioada mea de inceput 😀

  8. deci o sa raspund chiar acum ca si cristian.Pai….primul sarut a fost prin clasa a doua cand nasa de botez a lu framiu a venit cu o fata .Ma fata era frumoasa,nu puteam zice ca nu e,toata treaba era ca ea era mai mare ca mine cu 2 ani.Ba si cum ne jucam acolo ea imi zice sa ne sarutam….si …am ramas uimit…adica ….daca as fi stiut mai multe despre subiectul asta as fi zis:”ba asteia i sau urcat hormonii la cap ” :)) ,dar …na….a fost sa fie :)) aaa in bucatarie a fost toata pupaceala…. =)) …. deci….poate va prind pe vreo unu ca dati repliuri despre comentariul meu ….:)) ….

  9. @Saychese: foarte tare. In bucatarie! >:) =p~ 😉
    Sunt :-$ ca nu vreau sa te supar.
    @Hime: ma asteptam la ceva mai extravagant! :-< M-a dezamagit tipul… cel cu care te-ai sarutat! [-(

  10. @Tantimata: si cum te invatza pe tine sa te uitzi sub fusta fetelor? Eu foloseam o oglinda pusa pe pantof… E cam greu de explicat procedeul, dar functiona de fiecare data…
    Dres alb sau un cel mai bun caz vreo pereche de chilotzei d-aia ca ai bunicii… 😐

  11. la mine primul sarut care mi-a placut a fost pe la 16 ani , dar mi-a placut doar pt ca il iubeam

  12. Vale am uitat imi pare rau…dar iti pasez acum leapsa !
    Nebun pai asta e primul sarut care mi-a placut , nu primul in absolut ! primul a fost aiurea 🙂

  13. Aham… acum am inteles! 🙂
    Am uitat ca este vorba despre primul sarut placut si nu despre primul sarut in sine! 🙂
    Ce vrei acum? Batranetea asta! 🙂 😛 [sau iarba, mama ei de iarba]

    PS: NU MAI FUMATI IARBA, calcati-o! :))

  14. Nebun…tata ma invata sa fiu nesimtit si sa`i pun fustitza sau rokitza`n cap! :)) Recunosc, n`am fost deloc un cavaler cand eram mic! =))

  15. :))
    Eu n-am avut un tata asa ca am invatzat singur! 😉
    Raman la faza cu oglinda… It rulls! 😉

  16. cand am fost sarutata prima oara.. ma invarteam prin casa aveam impresia ca visez,radeam de nebuna .. offf 😀 copilarie.. copilarie :).. cu fluturasi in stomac 😀

  17. vai e emotionant abia astept primul meu sarut !!!!!

    P.S. vaza cu ” mi-a zis ca vrea sa ma sarute . “a fost ca-m aiurea!!

Lasă un răspuns

