la 92 de ani decide sa fac un copil …unde am ajuns???


De data asta batrana mama este o chinezoaica si povestea ei este incredibila . Femeia pe nume Huang Yijun are 92 de ani si este insarcinata

. Nici medicii nu pot sa creada si li se pare incredibila povestea dar uite ca batranica este multumita de statul ei si nu pare asa de stresata !

Medici care au vizitat-o spun ca nu au mai vazut in viata lor cava asa de incredibil si nu dau fatului sanse de supravietuire . (dar ea o rezista gravidantei???) Tocmai ziceam ca nu ne mai mira nimic si uita ca greseam . Asa ca tre sa ne punem inima in pace si sa ne asteptam la orice caci gradina lui Dumnezeu este mare !

32 de gânduri despre &8222;la 92 de ani decide sa fac un copil …unde am ajuns???&8221;

  1. da unde le mai gasesti si tu ? asta cu baba e chiar culmea , pai ii mai arde babii de futai la 92 de ani ?

  2. auzi…:)) …eu am o intrebare…asa …ca eu is mai prost….cu cine dracu` si-a puso?:)) =))) :))

  3. mamaieeee te asteapta moartea dupa colt si matale umbli cu necuratu’n’tre craci? /:)

  4. @saycheese.. la asta ma gandeam s io.. plus ca io stiam ca dupa menpauza nu mai pupi puradei.. sa nu imi zici ca are ciclu ! poate pun astia in reclama la always. ar fi ceva.. oricum, asta scutura din temelii notiunea aia masculina.. n-are ciclu, fac economie la bani, ca n-am nevoie de prezervativ.. apropo, daca mama are 92, bunica cat dreq are? sa imi bag.. astia cand fac reuniune de familie duminica e „the night of the living dead”.. oricum, bonus taticului.. ala da om potent :)))

  5. E fata pentru ca are burta in jos. 😉
    Daca avea burta in sus era baiat!
    (eu asa stiam – nu dati cu pietre, ca va fur iPhone-urile!) >:)

  6. de unde burta sus la 92 d ani? ne miram ac vedem burta de tzatze, care ar trebuisa fie la genunghi.. iti dai seama ? ii curge laptele in cizme :))

  7. @Neo: :))
    Eu ti-am mai zis tie. Ia pilula roshie, n-o lua p-aia albastra ca are alte efecte! =))
    Apropo! Morpheus ce mai face? Dar Trinity? 🙂 Agentul Smith e ok? Se mai tine dupa voi?

  8. Mda, si mie mi-e prea lene sa caut printre commenturile d p blog, dar oriqm… exista pe undeva! 😉

  9. hadeti ma care se baga la un pariu ?:)) …(hime scuze,dar spiritele se aprind a pariuri :)) )….cine zice ca e baiat si cine zice ca e fata?…:)) …facem un joc….care pierde fiecare care a castigat o sa scrie cate un articol pe blogurile alora care au pierdut :)) …va bagati?:)) …. (scuze hime inca odata …sper sa nu te superi) ….o sa ma interesez eu de baba asta ce o sa scoata :))

  10. Sauchese, eu ma bag! Cand o sa aflii ce si qm, revino cu un comment pe blogul meu si serios ca daca o sa pierd o sa te las sa scrii un articol pe blogul meu, dar sa nu fie cu porcarele sau alte faze. Tema o aleg eu, ce zici? 🙂 [asta daca pierd]
    Eu zic ca e fata! Care merge mai departe? 😀
    Count me in!

  11. *saychese – scuze… sunt putin in stare de ierbutza :))
    Vad cai verzi pe peretzi si un castravete al dreaq de indraznetz cum incearca sa se suie pe tavan. Mai vad si bahmutei cum zburda pe campii… samd! [aviz celor care ma au in lista de mess si vad statusul meu] =))
    happy-happy, joy-joy! 8-}

  12. @nebundelegat:bine ma…asa ramane…fiecare pierzator isi alege o tema despre ce sa fie articolul ala care o scrie..:) …eu zic ca is baiat…hadeti ma ….ca deja s-au inscris 2 :))

  13. io zic ca e o specie necunoscuta, orfana si cu probleme de sanatate.. asta dk este.. get me? :))

  14. @Hime: ma plagiezi cumva? :-w
    Saychese, I’m in: tot fata e! Daca marazgandesc, iti zic inainte sa se nasca, merfe?
    @Neo: frate, in Matrix sunt si specii necunoscute? :))
    Brb, ma duc sa iau pilula albastra si ma intorc la blogul cu tipa care avea nevoie de un barbat de 12 ori pe zi, asa ca eu o s-o uimesc cu 14 ori pe zi cel putin, cu pauza de minim 15 minute pentru mancare si apa! :))
    Ciaules, fratzicaaaaaa!

Lasă un răspuns

