Iubirea pt animale nu are limite !!!


Iubirea pt animale nu are limite !Asta poate sa ne confirme Janelle Williams, de 27 de ani din Nevada . Ea a decis sa isi alapteze cainele ca sa il faca sa isi reprinda fortele dupa o perioada de bolnavie. Catelusul , Jack , la inceput a facut figuri (cred si eu  :)) dar dupa putin timp a inceput sa prinda gustul si s-a obisnuit cu sanul stapanei .

Nu se stie inca cum de i-a trecut prin cap sa faca un asemenea gest , dar din cuvintele ei pare ca i-a venit totul spontan. Femeia are si un copil de 2 ani caruia ii da sa manance lapte de la san . Poate ca tocmai din acest motiv s-a gandit ca e ar trebui sa incerce si cu cainele .

Ea a declarat ca la inceput se simtea ciudat dar dupa s-a obisnuit si acum il vede ca pe copilul ei pe micutul patruped . ”Jack e mai delicat decat fiul meu  , si acum la sanul dreapt imi alaptez fiul iar la cel stang cainele .” Cine stie ce o zice saracul copil cand o creste 🙂

Inteleg iubirea care poti sa o ai pt animalul tau dar sa-l alaptezi mi se pare exagerat !

11 gânduri despre &8222;Iubirea pt animale nu are limite !!!&8221;

  1. Nici eu nu-mi dau seama cum de i-a trecut prin cap un asemenea gest, cred că este pentru prima oară când aud despre aşa ceva. Până la urmă, important este că femeia şi-a hrănit căţeluşul nu? Oricum, exagerat gest, aşa după cum spui şi tu… Discuţia pe această temă rămâne deschisă, după părerea mea…

  2. Iti dai seama ca nu are toata tigla pe casa… O mediatizarea unui astfel de comportament nu poate duce nicaieri. Cat de curand urmeaza sa alapteze si vedetele noastre catei, pisici, porcusori de guineea in speranta ca vor face rating si vor aparea in Cancan.

  3. :)) ce`i drept…si eu mancam din aceeasi bucata de ciocolata cu cainele meu, dar nu am supt niciodata de la acelasi san! :)) multumesc lui Dumnezeu! :))

  4. ”Jack e mai delicat decat fiul meu , si acum la sanul dreapt imi alaptez fiul iar la cel stang cainele .” .. io in poza vad exact invers.. ce conteaza ince parte e, sa suga.. ca si labarbati )) .. anyway, la ameriani nu ma mai mira nimic.. au prostia incomesurabila,crek e genetic

  5. E o lume variata cu gesturi variate si asa tre sa si fie. Daca nu ar fi si ciudatenii de genu probabil ne-am plictisi sau mai rau nu am mai avea ce barfi! 😉

Lasă un răspuns

