dependenta de sex


Tipa din imagine are nevoie de cel putin 12 raporturi sexuale pe zi pt ca e dependenta de sex.

„Dependenta mea de sex este un cosmar ” a declarat Terry Hunter,de 25 de ani, din Dagenham – Essex ziarului englez News of the World.

Femeia a pierdut virginitatea la 17 ani , si pana acum a avut raporturi sexuale cu mai mult de 1ooo de barbati .Medici au confirmat ca este o boala si ea insasi a recurs la mai multe metode pt a se vindeca .

Medici au sfatuit-o sa participe la adunarile unui grup de sustinere numit si Sex Addicts Anonymous (tip Alcolistii Anonimi)dar a avut rezultate slabe . A incercat si cu calmante dar ii dadeau o stare ciudata si nu putea sa mai munceasca .Asa ca a revenit la actvitatea ei de sexomana . Partenerii (va imaginati si voi ) nu are dificultate sa gaseasca 🙂

36 de gânduri despre &8222;dependenta de sex&8221;

  1. hime,
    pe tagul diverse, la blog evidentiat, e fotografia ta alaturi de primele randuri ale postului … mare mi-a fost dezamagirea cand am gasit fotografia altei tipese dupa ce am patruns aici 😉

  2. da…..o boala benefica…frumoasa boala :)) b-) ……mie cel putin imi place :)) =))

  3. asta e un fel de sexy braileanca a lor 🙂
    concluzie: nu doar la noi se promoveaza prostia , curvele si cocalarii 🙂

  4. sa fim seriosi.. nu imi dau cu parerea despre oamenii care chiar cred ca exsta o asemenea boala – dependenta de sex .. dar pot zice ca eu unul nu cred asa ceva.. dk vrei sa ti-o tragi cu 12 p zi, f bine.. distractie placuta.. dar nu veni cu scuze. ca sa pici drept fata cuminte si victima.. macar ia un steag mare s scrie p el.. i’m a bitch and i’m proud.. nu cred ca ne va afecta in vreun fel.. dar macar esti onesta.. si cu tine, si cu pofticiosi care iti sar cracii in fiecare zi..

  5. Dependenta de sex si nomfomanismul e una si acelasi lucru? Daca da, atunci…
    Stie cineva o adresa a tipei respective? Eu oricum urmeaza sa plec din tara si daca tipa ma ia in custodie, ma ofer voluntar! :)) Sunt sigur ca se mai gasesc inca 11 care sa se ofere voluntari ca si mine… Deci? 😀

  6. 12 partde pe zi.. serviciu cu norma intreaga.. la ce km sta oare? :))
    @nebundelegat nu se zice nomfoman, ci nimfoman.. si probabiil tot aia e.. dar nu cred in niciuna.. p undeva crek sutnem toti nimfomani, ca toti m prefera sa ne-o punem toata ziua.. :)) dar nici chiar sa declari ca e boala

  7. @Neo: ma scuzi ca am scris nomfoman in loc de nimfoman. Ce vina am eu ca este o-ul langa i? [-(

  8. le e ciuda la medicii aia ca nu se asa si pe dincolo cu ea si de aia a zis ca are nu stiu ce boala…va zic yo =))

  9. @Neo, stii ca mai era o faza tare. O s-o scriu cu citat, pentru ca asa am trimis-o eu ca un MASS MESSAGE (hai, sa aud acum ca sunt un cocalar sau mai stiu eu ce :-w):
    „Care naiba a pus U-ul langa I, ca in loc sa ii scriu unei tipe MISTO i-am scris MUISTO!”.
    M-am ales apoi cu ignore si la propriu si la figurat. Si eram la combinareala pe mess si uite asa s-a dus dreaq toata combinatia si mi-a dat si q radical si cu virgula si cu perioada. La naiba, in puii mei… Hai sa fim nebune! :))

  10. #:-s
    Zic merci atunci ca nu esti in lista mea de mess… 😕 (cred)
    App, merci de compliment :”> (ca m-ai faqt nebun).
    Sunt ceea ce sunt si nu mi-e rushine q asta. Daca faci tu post cu cel mai tare sarut, fac si eu post. M-am decis! 😉
    Leapsha is on now! >:)

  11. la prima citire toti am zice „oo, ce norocoasa” si d`astea, dar daca stai sa te gandesti ce indura femeia aia, parca , parca nu`ti mai vine a ranji 😦

  12. @Neo: :))
    De cand am vazut reclama aia pe blogul d-soarei aici in cauza… cred ca am mai zis ca mi-ar placea sa fiu trezit asa. Oricum astea sunt vise. Sexul vinde! Femeile frumoase in combinatii de reclame mortale vand produsul… samd.
    Chiar vrei sa discutam despre asta acum, Neo? 😕
    Am incercat faza doar o data… de atunci m-am lecuit! Si atunci a fost involuntar! 8-|

  13. bai, ca mascul 12 erectii (acte) pe zi e aproape firesc; se poate duce … chiar si mai mult …

  14. @Maimutoi: nu se poate sa fii chiar toata ziua cu ea pe sus! (scuze de expresii, dar is sub influentza ierbii) :))
    I feel high! :-$

  15. Ar trebui sa isi faca o cariera din asta. Macar mai castiga niste bani. Si asa nu cred ca mai are timp de munca la cate partide are „nevoie” pe zi. Sau o face pe birou?:>

  16. Nu m-ar interesa unde as face-o atata timp cat tipa mi-ar oferi macar 2, hai maxim 3 partide de sex (desi as prefera sa fie cu tipa pe care o iubesc, desi ea nu ecsicsta… nu pt moment) pe zi! 🙂
    PS: sa aud fetele cum spun ca barbatii este niste mitocani si niste porci! Hai ca vreau sa aud asta! (pe de o parte este un adevar, pe de alta parte… nu este un adevar)
    Daca e s-o analizam, si femeile isi doresc la fel de mult ca si barbatii sa faca sex / dragoste / sa si-o puna samd… doar ca avantajul lor este ca NU VORBESC LA FEL DE MULT DESPRE ASTA PRECUM FAC BARBATII! 🙂

    PS: Doamne, daca le-ai fi dat putzulica femeilor, ce s-ar fi ales de noi… barbatii? :-ss

Lasă un răspuns

