7 lucruri adevarate si 7 false


Ultima leapsa pentru ziua de azi este primita de la TiBi. Trebuie sa scriu 7 lucruri adevarate si 7 lucruri false despre mine , aceastea vor fi amestecate. Care credeti ca sunt false?

1. Imi place inghetata

2. Ador telenovelele

3. Nu ascult muzica

4. Sunt romantica

5. Imi plac lalelele

6. Nu imi place sexul

7. Sunt miliardara

8. Vreau sa fac ocolul pamantului

9. Cred ca Romania este cel mai frumos loc de pe planeta (asta am furat-o de la TiBi pt ca era prea tare :))

10. Imi plac baietii care nu se spala

11. Fetele care se fardeaza strident sunt un exemplu pt mine .

12. Ma relaxeaza masajul

13. Imi place mancarea buna dar nu imi place sa gatesc

14.Sunt inalta

Leapsa merge mai departe, asa cum este regula de aur, la… cine vrea sa o faca !

13 gânduri despre &8222;7 lucruri adevarate si 7 false&8221;

  1. 2, 6, 7, 9, 10, 11, 14 zic eu ca-s false… cand aflam raspunsurile corecte? 🙂

  2. 2 – False; 3 – False; 4 – True; 1 – True; 5 – True; 6 – False; 7 – False (dar nu sunt sigur); 8 – True; 9 – False; 10 – False (ar fi şi culmea!); 11. False; 12 – True; 13 – True; 14 – True…

  3. Hai să vedem şi la mine – nu vreau să mai plec de pe blogul tău:

    1. Ador blondele;
    2. Mănânc cu patimă ciuperci;
    3. Cânt la chitară;
    4. Scriu ce-mi trece prin cap;
    5. M-aş muta la Polul Nord;
    6. Sunt o fire pragmatică;
    7. Dorm foarte mult;
    8. Visez cu ochii deschişi;
    9. Sforăi;
    10. Îmi place să mă plimb prin lumea blogurilor;
    11. Aş vrea să fiu alpinist;
    12. Stau în Bucureşti, dar nu-mi place;
    13. Sunt romantic;
    14. Tocmai mi-am cumpărat Bentley în leasing.

  4. Acum comparam raspunsurile mele cu cele ale Codrutei! 🙂
    Mda, am zbarcit-o la 3 cu 14… Asta e! 8-|

  5. 2,3,5,6,7,10,11 aceste sunt afirmatiile false, restul adevarate….dar cand o sa ne dai raspunsurile adevarate????

Lasă un răspuns

