18 gânduri despre &8222;Pesti ciudati&8221;

  1. Îmi plac peştii foarte mult, am acvariu de vreo 20 de ani, dar trebuie să fiu sincer şi să spun că peşti mai urâţi ca aceştia nu am văzut… Săracii de ei, trăiesc o viaţă tare tristă. Ce aiureală am spus, normal că nu sunt conştienţi de urâţenia lor. Oare ce părere ar avea ei despre noi?!


  2. ^
    asta’i simpatic (partea de jos… e la avatar.. pe mess :)))^^

    *neo, daca saruti pestii astia, se transforma in printese ciclop o.O

  3. trebuie sa-i arat lui fishuc =)) sa vada la ce ma gandesc cand il alint asa :)) Glumesc
    dar subiectul a fost pe interesul meu ;)) ca sa zic asa :*

Lasă un răspuns

