Mesaje de stare la mine in messenger :)


Rocsana

„Bang Bang…my baby shut me down…!” -a vazut prea multe filme

Roxana

„Un scorpion se naste pentru a ucide,/un om se naste pt O IUBERE”-inca nu stie sa scrie

mihai

„trag din greu vine sezon-ul”  -ce o vrea sa zica ??? 🙂 🙂 🙂

ღ♥ღ♥ღ♥¨˜”°º•ღ♥ღ♥ღ♥AniThA…

„dani:X:X t ubex pan’ la cer shi innapoii uby :X ;)) :X :*******” – voi intelegeti ce a scris ???

victor

„baiatu’ cu fiatu'”-acum stim si ce masina are ! 🙂

Madalina

„PeNtRu CeI cArE mA dEtEsTa M-aM nAsCuT sA fIu PrInTeSa” -pizipoancà 100%

maryus

„“nu exista miracole,doar magie ieftina,nu exista papagali doar bufnite cu…” – filozoful 🙂 🙂 🙂

adrian

„UN SCORPIONU SE NASTE PENTRU A UCIDE,UN OM SE NASTE PENTRU A IUBI.”-alt filozof 🙂

*jumatate din lista mea de mess este acolo pt ca multi tampiti fac schimb de liste ??? cine i-a autorizat nu se stie ca mie nu mi-a cerut nimeni permisul …oricum imi creste lista zi de zi (se vede ca nu e criza in mess :)) !

37 de gânduri despre &8222;Mesaje de stare la mine in messenger :)&8221;

  1. @Alexxutzu: shi printzese si coklari, d-aia q tricouri pe care scrie mare: „de puta madre” si „rromanian gigolou, 600$”. :))
    @Hime: cate sosii ai? Ca am vazut cel putin 3 variante de poze atunci cand lasi un comment si nush care dintre voi este cea reala! 🙂

  2. pai Nebundelegat incerc sa-mi pun un gif dar nu functioneaza si nu stiu ce sa fac …ar trebui sa semene cu bannerul meu imaginea 🙂 🙂 🙂 pozele sunt ale mele dar le-am pus doar de proba 🙂 e circ cu mine !

  3. @Alexxutzu: merci pentru sustinere! :))
    @Hime: ‘ti’ar *.GIF-ul sa-ti fie. Pune ce o fi, numai sa fie! 😉 Oricum ne intereseaza ceea ce scrii, nu cum arati.
    Calitate… nu cantitate! 😉

  4. :)) uite de asta eu in lista mea de messenger am doar persoanele apropiate, pentru a fi scutita de acesti analfabeti

  5. Eu cand intru pe mess, mai bine intru invizibil pentru ca nici nu intru bine si ma trezesc cu 5-10 ferestre care ma intreaba acelasi lucru: „Ce faci?” X(.
    Eventual ma BUZZZ-uiesc daca nu raspund… iar eu urasc BUZZZ-ul! ~x(
    Din cate am invatzat eu la scoala… cat si in cei 7 ani de acasa (peste care eu oricum am sarit), intai se spune un „Buna!”, „Salut!” sau ceva de genul asta, dupa care se intreaba de sanatate samd.

  6. da…deci…eu am un secret….dar tinand cont ca si tu esti ca mine si ca restul lumii normale care nu se lauda,critica,ii doare „sufletul”si chestii de genu` ti-l spun :click 2 (persoana respectiva) si vezi ca jos tare de tot ai delete…bifezi casuta,dar …am uitat…inainte de a-i da delete zii sa iti dea un buzz in 5 secunde,ca apoi sa ii poti da si spam 😛 :)) …..voila.:D :))

  7. pai si eu am lista de mess plina de lume pe care n-o cunosc , ba mai gasesc cate unu care imi cere si nr de tel. pai ce dreaq au cu schimbatu asta de liste nu stiu. mai nou te masori acum in cati ai in lista se vede

  8. si eu ma trezesc cu tot felul de personaje.. asl pls… si cica idu se ia usor de pe anumite siteuri.. gen pulso.ro .. fuckk…dar sti ce fac? ma bag in vorba cu ei :)) fac misto .. sa par insuportabila.. si imi dau pace :))

  9. Doamne, cat urasc schimbul de liste, sau cum se numeste. Eu una dupa ce dau accept intreb ce si cum, daca nu e ceva ce ma intereseaza, ignor. Am sters deja din lista persoanele cu care nu aveam nici o tangenta…nu are rost 🙂

  10. eu unul am un control mai strict asupra listei.. nici nu is o persoana prea importanta sa am 300 de id’uri online dar am inm lista oamnei pe care ii cunosc si atat…si deobicei cand dau add la un id acel id implicit acea persoana are 2 zile sa zica cine e si ce vrea de la viata mea daca nu hai salut si papa…si schimbul de liste in primul rand mi se pare o scuza idioata si dupa aia o tampenie…adica hai sa iti arat eu ce haker sunt …stiu sa fac schimb de liste :->

  11. Audio Bullys & Nancy Sinatra – Shot you down, unul din soundtrack-urile filmului Kill Bill.

  12. Oameni si oameni. Eu zic ca mai bine te-ai apuca de o curatenie in lista si sa nu mai dai add oricui daca nu vrei sa te trezesti cu filozofi, pitzi si alti tampiti. Asa fac si eu pentru ca am avut o zi cand m-am trezit ca am prea multe pitzi in lista care nu fac altceva decat sa ma streseze cu massuri.

  13. @Chrisa: genul de masuri in care-ti spun: „Buna!”, „Noapte buna all!”, „V-am pupacit, plec pana la zuza mea!”, „brb, fac bae” si alt fel de massuri stresante? 😐
    Am avut si eu asa ceva in lista insa am avut grija sa dispara foarte repede.

  14. mie imi trimite mass una de tip ”baietzi fac dush fierbinthe vino langa mine ” (a se nota vorbirea corecta a limbii romane)

  15. @No doubt: da-mi si mie ID-ul tipei, ca ma duc eu daca nu te duci tu! :)) [iti trebuie gramatica ca sa faci sex?] =))

  16. mhai… n-am citit eu toate commenturile… ca… mi-e lene! dar…. nu am putut sa nu observ relatia dintre roxana cu x si adrian… si daca a mai observat cineva… foarte bine!

    era un emote icon pe forumuri…

    „CE UAMENI” era afisat pe o pancarta…

  17. tocmai d’aia lista mea are 12 indivizi. cu tot cu mine 🙂
    Ador totusi mesajele astea filozofice „retractate” de analfabetismul juvenil. Ma face sa ma simt minunat…intr-un mod egoist sunt fericit ca nu voi crapa dracu’ ca ei…cu cunostintele de baza sub nivelu marii !
    „E usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune!”
    -va las pe voi sa ghiciti pe cine am „retractat”
    (a retractat i piesa si a trimis-o fain prin fax) _parte dintr-o conversatie cu un deejey de pe mess 😀

  18. da..bine punctat aspectul acesta! ….Eu dau add oricui ,insa daca nu imi precizeaza scopul si sursa „vizitei” ,isi ia ignor imediat:)…Ori esti sincer si zici cine esti ,ce vrei si de unde m-ai adaugat in lista , ori te trecem in lista neagra …simplu ca buna ziua:)…
    in ceea ce priveste „statusul” ,am si eu cateva specimene prin lista cu fitze d-astea..de exemplu am o pitzipoanca : ” pap…”..pestye cateva minute ..”dnd ..baie”..pt ce ma intereseaza pe mine ce faci tu ?..mi s epare absurd si penibil…ce trebuie s astie cutarescu ce fac eu ?..;))…pizti &Coka ‘s stuff :)..
    Unde nu e cap, vai de picioare!:)
    o zi buna va doresc!

  19. frate esti tare
    felul cum arati s-au felul cum te tmbraci esti cool si continua tot asa eu st o fana de a ta

  20. imi faci si mie un serviciu?
    imi sp si mie tot despre tn cum ar sa ai o pr etc
    rsp
    myky iti da un pupyk dulcyk pe tn pe botyk

  21. cautatima sub dush ratatilor:)) si voi mai stiti sa lasati un comentariu sunteti niste ratati ce aveti cu oameni mai scriu si ei ce le trece prin cap hai jet la oi:))

Lasă un răspuns

