Se zice ca un sarut prost nu-ti mai da o a doua sansa…


Un studiu recent a dovedit ca 59% dintre barbati si 66% dintre femei au fost in situatia de a fi atrasi de cineva pana in momentul sarutului. „In momentul sarutului are loc un foarte complicat schimb de informatii…care sunt inregistrate de catre organism si care ne arata daca suntem genetic compatibili.Un sarut poate sa decida daca o relatie va continua sau daca aceasta nici nu va incepe, aceasta in termeni mult simplificati”

Studiul psihologilor americani arata in acelasi timp si faptul ca barbatii si femeile percep sarutul ca pe ceva foarte diferit. Barbatii folosesc in general sarutul ca mijloc care duce catre actul sexual. Barbatii folosesc de asemenea sarutul, ca mijloc de conciliere, in semn de impacare cu persoana iubita.



Insa, pentru femei sarutul este un mod de a analiza si a cataloga un partener. Fara sa isi dea seama, atunci cand saruta, femeile evalueaza un partener atunci cand ii simt respiratia sau datorita chimicalelor din saliva acestuia. In plus, pentru femei sarutul este o modalitate de apropiere fata de cineva. O schimbare de atitudine brusca, atunci cand partenerul nu le mai sarutra, este pentru femei un semn ca nu ar mai reprezenta interes pentru partenerii lor.


Alta deosebire importanta cu privire la sarut descoperita in urma acestui stuidiu a fost cea ca barbatii prefera saruturile in care este folosita limba. De asemenea, barbatii sunt mult mai deschisi la relatii sexuale daca nu sunt foarte atrasi de o persoana sau daca acea persona nu stie sa sarute. Pe de alta parte, femeile acorda o mult mai mare importanta sarutului in timpul unei relatii, in timp ce barbatii nu mai sunt la fel de interesati de sarut in timp ce relatia evolueaza

33 de gânduri despre &8222;Se zice ca un sarut prost nu-ti mai da o a doua sansa…&8221;

  1. .. eu subscriu,daca nu saruta bine, imi cam taie elanu.. dar daca ai o relatie seioasa, si ai pb sau o zi rea, nimic nu s compara cu o imbratisare s un sarut.. parca mai uiti..

  2. Eu is de parere ca un sarut e la fel de important si pentru barbat si pentru femeie. Si din invataturile mele din conceptiile Taoiste stiu ca si barbatului la fel de important este compatibilitatea chimica , ca si femeilor. Sarutul, are o importanta deosebita ca o relatie sa fie „perfecta ” cum am si detailat intr-un articol de al meu .
    Si buzele sunt oricum una dintre cele mai erogene zone ale corpului.

  3. sarutul este f. important. nu cred ca barbatii nu acorda prea multa imp sarutului. eu cred ca este exact contrariul.

  4. M-ai prins si intr-un fel chiar vroiam si simteam nevoia sa scriu un post despre sarut, mai ales ca aqm cateva zile am vb q o d-soara care… acum un an si ceva m-a lasat masca.
    Pentru mine (ma refer deci strict la mine) este foarte important sarutul. Nu pot sta cu o fata care nu saruta pe placul meu. Am incheiat o „relatie” dupa ce intr-o seara am agatzat o tipa blonda intr-un club din Bucuresti (in Sylver, desi e irelevant). Dupa ce ne-am sarutat, i-am mai acordat o a doua sansa… sansa de a o invatza sa sarute. La un moment dat insa m-am enervat si am inventat un motiv sa ne despartim, fara sa-i spun ca nu saruta pe placul meu. Atunci cred ca i-as fi jignit sentimentele.
    Deci sarutul este foarte important, si da… imi place the french kiss one! =p~ E cel mai erotic sarut posibil! [inca ma mai gandesc la tipa de acum un an… si la felul ei de a saruta. Am simtit ca suntem compatibili insa… asta e o alta poveste! daca vreti sa auziti si restul trebuie sa ma platiti! >:) ]

  5. sincer: conteaza foarte mult, am patit-o si eu in „tineretile” mele, cand am rupt-o cu un baiat tocmai din cauza asta: nu stia sa sarute, m-am chinuit eu cu el…dar nu prea am reusit mare lucru :D..oricum mi-a placut descrierea ta..superba

  6. nu sunt de acord deci nu sustin 😦 ;)) uneori mai sunt si exceptii de la regula si eu unul prinsesem candva odata o exceptie de la regula asta ceea ce ma face sa nu cred in totalitate ceea ce ai zis 😦

  7. primul meu french kiss..moaaaaaaa cata vreme a trecut de atunci.tipu` era cu un an mai mare ca mine, genu` de tip care te lasa =p~ si la care nici in vise n`ajungi da`, na , se pare ca visele unora mai devin si realitate [eu veci nu l`am visat =)) arta poetica, ce mai 😛 ]. taca paca alea alea, limba`n gura si..ala statea ca prostu`. pe moment m`am panicat. aveam impresia ca cine stie ce magarie am facut , dar mi`am revenit repede si am actionat cum am stiut eu mai bine. ulterior am aflat pe pielea mea [mai exact pe limbea mea] ca am facut ce trebuia :))), iar el..o amintire neclara. nimic mai mult. nu m`as mai fi sarutat a 2 a oara cu el. no waaaaaaaaaay.

  8. @Alex`andra: nimeni n-a fost THE MASTER in ale sarutului de la inceput ci a invatzat cu timpul. Experienta mea este de-a dreptul infioratoare. Prima mea experientza, dar nu vreau sa vb despre asta… Nu acum!

  9. si prima mea experienta in ale sarutului este groaznica…dar cea mai groaznica experienta a fost cu un tip frumos foc , destept dar cu o respiratie urat mirositoare. Toata atractia de la inceput si toata admiratia au disparut in prima secunda cand s-a apropiat de buzele mele …asa ca…

  10. @Neo: daca iei pilula albastra, o sa uiti de lumea asta… daca o iei pe cea rosie n-o sa se intample nimic. Ce alegi?
    Gandeste-te bine! Matricea e doar una… Enter the Matrix! >:)

  11. nu cred ca neaparat asta – un sarut prost – te trage in jos.
    eu nu cred ca cineva saruta prost, or ca sarutul e definit

  12. @Alex`andra: ia-te de mana q Hime si cumparati-va un kil de inghetzata pana cand ma gandesc eu daca sa va povestesc despre primul sarut sau nu! 🙂
    Oricum in proportie de 90% nu vreau sa vorbesc despre asta. E cumva o noua leapsha? Sa vorbim despre primul nostru sarut? 😀

  13. Interesant studiul de caz al „prietenilor” nostrii americani! Nu credeam sa mai existe asemeneqa interes, intr-o lume bombardata de crize, de recesiune de razboaie si alte asemenea mici „monumente”…de prostie!
    De asemenea remarc , ca de a milionimea oara , ca esti extrem de inspirata, atat cu subiectele (ce le tratezi intr-o maniera cool, eleganta), cat mai ales cu pozele ce „vin ca o manusa” la tot!
    Super-articol…Pe mine unul, fara sa devin patetic si nostalgic, mi-a reamintit de o perioada (sa-i zicfem frumoasa), de fix 1 an de zile inapoi.

  14. @Zadkielix: tot din cauza lui Hime mi-am adus aminte si eu de o perioada tot de fix 1 an inapoi. De fapt din cauza acestui post al ei.

  15. Noroc (adik ghinion) cu mine, ca altfel tie sau Alex`andrei nici prin minte nu va trecea sa faceti o lepsha mica din asta! 😉

  16. @No doubt: m-ash abtine sa zic eu ce face la timpul ei… mai mult decat 10 femei! 😉
    Un sarut nu face decat sa te intarate, asa ca nu are cum sa faca mai mult decat o partida de sex. (dar fiecare cu parerea lui)

  17. Hmm 😕
    Despre ceea ce am scris eu vorbeai, Sauchese?
    Gata leapsha! :-< (m-am facut de cacao inca o data) 😐

  18. eu cred k fetele saruta mai prost cateodat deoarece sunt emotive si mno….dar nici baietii nui putem da la o parte doarece si ei sunt emotivi cateodata

  19. Cred ca este important sa saruti bine, dar si sa fii sarutat cu aceeasi pasiune. Si sunt de acord ca femeile analizeaza persoana cu care se saruta, desi ar trebui sa uite de tot si sa savureze placerea.

  20. asai un sarut conteaza foarte mult…..spre exemplu eu cand sunt suparata si ma sarut su yuby al meu o fac intr-un mod cat mai pasional si sarutul dureaza mult in jur de 3-4 minute

Lasă un răspuns

