28 de gânduri despre &8222;Piatra vs iPhone&8221;

  1. asadar pentru ce sa mai dau 300 de euro pe un iPhone cand pot sa imi cumpar o frumoasa piatra 🙂

  2. Cat de tare e chestia…e ca si cum ai compara o caseta audio cu un DVD
    de fapt cred ca nici comparatia asta nu e buna
    oricum asa vo ajunge
    Einstein considera ca dupa al treilea razboi mondial care va fi nuclear, va urma al 4-lea cu bate si pietre

  3. Hmm… grea decizie! Observ ca marea majoritate a ales piatra. Vreau sa fiu si eu in trend, deci aleg piatra! 🙂

  4. Nu numai ca e free, dar e mai avantajos. Ai mai multa liniste parca atunci cand nu ai semnal la piatra! :))
    Plus de asta, am vazut ca cei de la Cosmote iti dau bani in cazul in care nu ai semnal din cauza lor! :))

  5. O sa-mi iau o piatra cu abonament la Cosmote. Sau mai bine sa-mi iau cartela? 😕

  6. Ok, atunci luni la prima ora ma duc sa-mi fac un abonament Cosmote. Ai idee daca in retea am minipietricele nelimitat? 😕
    Lasa ca ma lamuresc astia de la Cosmote luni. Merci de sfat!

  7. Cik la doua pietre cumparate (cu abonament Cosmote 120) primesti o a treia gratuit! :))

  8. Pur si simplu…e adevarat! e mai avantajos daca stau si nma gandesc…
    Piatra are darul de a „atinge” orice fel de obiectiv, mai mult sau mai putin realizabil.
    Totodata efectul de „alo..alo” poate disparea in secunda…imediat urmatoare!
    P.S nU INCIT la violenta…era doar un mini-scenariu
    Piatra aceasta are capacitatzi nebanuite…Daca este fermecata,v-atzi gandit cam cat ar valora?
    Daca se poate demonstra sau proba, cu ce aparate am valida aceasta?
    Nu mai imi doresc a continua dseoarece risc sa dau si sa oun probleme…
    P.PS mERCI D-RA PT ACESTE SUBIECTE. mA INSOIRI, CA DE FIECARE DATA!
    😉
    Numai bine!

  9. Te trec ca actionar daca-mi deschid firma! :))
    Doar tu mi-ai dat ideea! :-j

Lasă un răspuns

