16 gânduri despre &8222;Un betiv face sex cu o Toyota&8221;

  1. Filmuletul e bestial. Si eu as fi facut sex, dar cu un Lamborghini Murcielago sau ceva de genul asta.
    Offtopic: imi place noul gravatar – a observat Chrisa bn inaintea mea, altfel nici nu-mi dadeam seama de schimbare! 🙂

  2. Dacă nici maşinile nu mai pot rămâne… virgine, atunci este jale mare de tot. M-am uitat la omul ăsta din videoclip – o mai avea fraţi pe acasă? Vai de capul lui…

  3. e vechi asta, este un retardat ala oricum daca nu avea cu cine e bine ca a s-a autosatisfacut si cu toba :)))

    p.s. hime tu nu vii la zbb???

  4. nici eu nu m-am uitat la inceput pt ca imi facea greata …faza tare e ca putin mai in fata erau 2 masini de politie parcate , iar politisti stateau pe trotuar si nu l-au vazut …cred ca proprietarul masinii nu a ramas asa de fericit cand a vazut filmatul 🙂

  5. =)) hime…am o intrebare…cu animale e zoofil,cu copii e pedofil,cu masini cum e ?AUTOFIL? =))=))

  6. Avansam nu gluma…la nivel super mental…daca deja devenimc ” autofili ” 🙂 e super…si postarea si commenturile

Lasă un răspuns

