Teme wordpress


Stau de 1 ora sa imi aleg o tema…adevarul e ca nu prea ai de unde sa alegi ! Nu inteleg de ce nu adauga teme noi sau de ce nu putem sa ne construim singuri temele ? Ah mi-am adus aminte ca putem…dar tre sa platim pt asta…Voi sunteti multumiti de tema voastra  ?

44 de gânduri despre &8222;Teme wordpress&8221;

  1. acum?:)) cat de cat…:D….,dar am gasit un site unde imi pot gazdui blogul cu 3 euro pe luna,am ce imi trebuie si plus ca imi pot face tema ptr blog…:D…..o sa imi iau abonamentul de saptamana viitoare :X 😀 ….

  2. ahh si eu le-a incercat pe toate.. actuala ma multumeste.. cat de cat.. dar vreau vreau altele.. mai vesele.. mai noi :D:D

  3. mama.. credeamca am intrat pe alta pagina.. de a mea sunt multmit acu,e chiar ok.. desi o sa cumpar hosting, o sa scap de wordpress.. si acolo fac ce vreau.. imi pot pune in priza cunostintele de programare.. va fi mult mai misto..

  4. cred ca o sa imi cumpar si eu domeniul…m-am plictisit de temele lor…vreau sa ma exprim liber !!!!!!!!!!!:)

  5. tema ta?:) …la inceput ca si neo am crezut ca am intrat pe alta pagina :)) ,dar cand am vazut linkul mam linistit…:d…e destul de interesanta tema….numai ca,culorile astea is destul de inchise…

  6. Nu-s multumit nici de tema mea actuala… am incercat sa instalez un server de blog pe un host… dar din nefericire mi-am prins urechile asa ca am lasat-o balta. Fiind gratuit, ma multumesc momentan cu WordPress-ul. Mai am si un cont pe Blogger, dar nu am mai scris pe el de secole!
    Nu-mi place nici tema asta aleasa de tn aqm, desi pare mai aerisit blogul, il strica fontul. Incearca altceva!

  7. Initial am fost multumita. Acum nu prea mai sunt, odata la cateva zile tot ma uit la teme…stiu ca nu e nimic nou…dar ma gandesc de fiecare data poate vad ceva mai dragut pe care nu l-am vazut data trecuta. Dar, branza e pe bani…asa ca nu imi ramane decat sa ma multumesc cu ce am la dispozitie.

  8. nu cred ca se merita sa-ti cumperi domeniu + host doar pentru un blog din care nu faci bani 😐 … incearca BlogSpot… acolo iti poti pune orice tema vrei 🙂

    :*

  9. daca faci banidin reclame google and stff cat sa intretii blogu, e destl.. si dpdv al meu, merita 😀

  10. neo, reclame goolgle … am citit mai sus si am observat ca stii programare… deci stii cu ce se mananca jucariile astea… ok, domeniile .com, .org, .net, .eu incep de la 8 eur/an si ajung pana la 40 eur/an depinde ce facilitati iti ofera furnizorul, pentru host… nu poti intra pentru un blog cu 500- 600 mb … (la felul in care posteaza hime in 1 luna e full :P) ar trebuii minimum 1.5 gb – 2 gb… aici tot in functie de facilitati hostigurile pleaca de la 15- 20 eur/luna si ajung la 100-200 eur/luna…

    acum sa revin asupra chestiunii mele… la un numar de 200 – 300 de vizitatori unici (sa zicem ca sunt asa multi) pe un blog, cati din ei dau click pe reclame :)) faci banii doar pentru ca hostezi google ads :)) in cateva luni de zile reusesti sa platesti pentru 1 luna hostingul blogului… chiar nu se merita… daca ai norocul sa ai vizitatori multi pe blog… in special unici … te-ai scos 😀

  11. Greu dom’le q blogurile astea si q reclamele si q facutul de bani din click-uri samd! Greu!

  12. Eu sunt mulţumit de tema mesa cu trei coloane, dar adevărul este că ar trebui să fie mai multe variante. Nu prea sunt… Nu m-am gândit niciodată să o schimb, cred că ar fi cam greu… Dar de ce vrei să îţi schimbi tema, era foarte frumoasă?

  13. Ionutz a zis cel mai bn. Conteaza ce e in blog, nu neaparat tema. E adevarat ca si asta atrage… dar continutul face tot.
    Degeaba scrii ca naiba dar ai o tema frumoasa a blogului! 😉

    In cazul tau scrii frumos, scrii chestii interesante, doar ca ti se pare tie ca blogul are nevoie de o schimbare de look! 😉

  14. da..:)) eu iti recomand lemon …:)) tema folosita de mine…si daca vrei header spunemi si se rezolva 😉 😀

  15. mie imi place sa le schimb :)) cica teoretic sunt vre-o 2 care se pot schimba..doar teoretic…nu prea merg deloc :))

  16. Nu prea ma pot pronunta in ceea ce priveste temele WordPress, oricum am vazut foarte multe templateuri gratuite pt platforma asta, trebuie sa gasesti ceva pe placul tau.

  17. @andrei nica.. dk tot platesc, iau ceva serios..am gasit la 90 euro/an.. nu e o avere.. nu am vizitator asa multi, dar apreciez libertatea de a f ace ce vreauu, cm vrea, si atunci platesc.. iar google ads nu strica :))

  18. deci: eu tema am una gasita p’acolo prin folderu de teme:)

    am renuntat demult la wordpress, pentru ca ma stresa… nu poti face mai nimic. si ce poti face, faci pe jumatate. asa ca mi-am luat domeniu, mi-am facut rost de hosting si cu asta basta:) hehe:)

  19. Subiecte exista….
    Si mie mi se intampla (sau implanta…evident era o glumitza …) sa nu le descopar pe cele adevarate….
    In rest, tot respectul pt tine!
    Ai un blog super!

  20. Cel mai multumitor ar fi un domeniu si un hosting acceptabil dar pana atunci…

  21. eu sunt foarte multumita de tema mea…o am de mai bine de jumatate de an si cred ca n-as schimba-o nici daca mi-ar da fishuc host…imi place prea mult si o sa-i raman fidela 8->

Lasă un răspuns

