Socant : un canibal publica un anunt pe internet si asa isi gaseste victima !


Este vorba despre Armin Meiwes , nascut la Routenburg , 45 ani numit si Canibalul din Routenburg

.Ii place carnea umana si zice ca are gust de porc . ”Asteptam sa o gust de 30  de ani” a declarat intr-un interviu televiziunii germanein timp ce un milion de telespectatorii il urmareau. Acum 6 ani a ucis un tehnic informatic de 42 de ani, dar ceea ce este socant este ca victima a fost de acord .

Si-a cunoscut victima pe internetprintr-un anunt . Cauta candidati care vroiau sa se lase macelati de el.A ales intre 400 de persoane dispuse sa fie mancate , iar ”norocosul” ales a fost tocmai inginerul Bernd-Juergen Brandes. Meiwes i-a subministrat o doza puternica de somnifere , i-a mutilat penisul si impreuna cu victima l-au mancat gatit cu ulei , usturoi si conndimente. (imi vine sa vomit 😦 )

Amputatea penisului a provocat o puternica hemoragie victimei si in cateva ore a pierdut constiinta (era deja sub efectul somniferelor si a alcolului). Cand victima a pierdut cunostinta canibalul i-a taiat gatul , dupa care l- taiat bucati si a inceput sa il manance . A reusit sa manance 20 kg de carne . Pare totul atat de socant…dar mai socati au fost cei de la politie cand au vizionat filmatul , pt ca filmase aceste 4 ore de infern cu o telecamera !

A fost condamnat la inchisoare pe viata si este condamnat la Kassel, el lucreaza in spalatorie.

A povestit ca a fost o experienta incredibile , carnea umana i-a placut iar gustul ei este amar , si se aseamana cu cea de porc . A zis ca a mancat carnea decat cu putina sare pe gratar.Nu ar fi fost descoperit niciodata daca nu ar fi pus un alt anunt pe internet in care isi povestea experienta si cauta o noua victima.

Stati atenti la ceea ce gasiti  in internet !!!!

13 gânduri despre &8222;Socant : un canibal publica un anunt pe internet si asa isi gaseste victima !&8221;

  1. mie astia mi se par cu probleme la psihic….au ceva la cap si trebuie sa scapam repede de ei ca doar nu ne intoarcem in evul mediu….. >:|

  2. incredibil!!! A innebunit lumea,asa ceva nu se poate… pedeapsa pe viata e putin..ar fi trebuit macelarit putin cate putin nu crezi?

  3. mi sa facut rau…..vb serios…deci am prins o senzatie de greata in stomac 😐

  4. si eu cand am citit articolul mi-a venit greata…ce nebuni aia cere au fost de acord, imaginativa ca erau 400 cei care i-au raspuns si el a ales dintre ei !!!

  5. Am auzit despre acest caz. Adevarul este ca si eu am ramas putin socat atunci cand am citit in presa si am auzit la buletinele de stiri, fie ele la radio sau televiziune despre acest Meiwes. Am vazut insa un film de-a dreptul infricosator la un prieten de-al meu (RockerDiliu) cu niste canibali adevarati. Finalul filmului te convinge sa nu te mai uiti si a doua oara la el. Am trecut si peste faza scary a filmului respectiv si mi-am vazut de viata mai departe!
    Canibali exista peste tot printre noi, doar ca nu recunosc! Poate ca si noi suntem canibali sau vampiri. Poate ca-n fiecare dintre noi se ascunde o curiozitate mai… dubioasa, dar nu o recunoastem tocmai pentru ca ne dam seama ca pe langa ceilalti o sa parem niste FREAKS (ciudati) si e mai bine sa ramanem la limita de normalitate ceruta de standardele umanitatii.
    Alte comentarii?

  6. We have in stock, the availability of the New / Latest phones ranging from All various models of Nokia 8800 Diamond Arte, BlackBerry handphones, Nokia N96 ,Nokia N97 32GB, Smartphone 16GB, Sony Ericsson X1 Xperia , Apple iPhones 3G phone,Sony Ericsson idou ,Samsung i8910 Omnia 16GB , LG Km 900 Arena, Htc touch pro 2 , Htc diamond 2 .

    They are all brand new with the complete accessories in original factory sealed box 100% original and comes with 12 months international warranty. .

    ( Store Promotional Sales Offer – Buy 3 Units And Get 1 Unit FREE )

    GSM Frequencies: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    GPRS data communications
    Bluetooth Wireless
    TFT 65K colors
    480 x 320 pixels
    Full QWERTY keyboard
    Trackball navigation
    microSD (TransFlash), microSDHC, up to 8 GB
    128 MB flash memory
    1 GB storage memory
    624 MHz processor

    Please contact us for more information and purchase inquiries:

    EMAILS : tmobile@live.com
    kezayocenly@gmail.com

Lasă un răspuns

