Leapsa pt Alexxutzu , Codrutza , Neo, Isamiy si Saychese :)


Alexxutzu , Codrutza , Neo, Isamiy si Saychese 🙂 stiu ca sunteti satuli de lepse dar tocmai mi-a trecut o idee pt o noua leapsa :



Trebuie sa construiti o poveste cu caractarer fantastic care sa contina cuvintele :

spirite , fantastic , tacere , noapte , suspin , lumanari, voci , mana moarta , ochi rosii , inima , licantropie.

28 de gânduri despre &8222;Leapsa pt Alexxutzu , Codrutza , Neo, Isamiy si Saychese :)&8221;

  1. pai am vazut ca intereseaza si prefer sa scriu despre ceea ce prezinta mai mult interes ! Cel putin am certitudinea ca cineva este interesat de ceea ce citeste ! 😉

  2. Azi e seara fantomelor… „În casa SPIRITELOR, decorul este FANTASTIC. TĂCEREA nu este tulburată decât de şoaptele pe care le spune NOAPTEA în ferestre… SUSPIN urcând scările către mansardă. LUMÂNĂRILE din sfeşnic împrăştie o lumină difuză, iar portretele de pe pereţi mă privesc cu ochi ficşi. Aud în minte VOCI şi nu ştiu de ce am senzaţia că o MÂNĂ MOARTĂ mă va trage într-una din camerele niciodată deschise. Îmi sunt OCHII ROŞII, INIMA îmi bate cu putere… Urlu, cuprins de starea mea de nebunie, căreia medicii al cărui obiect de studiu sunt îi spun LICANTROPIE… Mansarda este din ce în ce mai departe… Treaptă cu treaptă, urc către coşmarul în care devin lup turbat şi înghit luna plină…”

  3. @Lisandru Cristian ce le-ai potrivit.. 🙂 ce bine a iesit….bun de regizor 😛 ff buna povestirea 🙂 parerea mea 😛

  4. nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ce am facut sa imi dai leapsa si sa mai fiu si cap de lista?? stii ca sunt sensibil la leapsita!! :(( bineee maine dim la prima ora cand ajung la servici promit ca o fac 🙂

  5. hime voi incerca astazi sa o fac cu toate ca ma va solicita maxim si voi fi la munca dar cine mai munceste in ziua de azi? :-” 😀
    @Chrisa de ce vrei tu sa vezi asa mult postarea la mine crezi ca o sa ma inspir din vreo fapta reala? 🙂 Am dormit bine noaptea trecuta deci nici mama fantomelor nu m-ar fi trezit 😛

  6. pfuu…hime ne pui imaginatia la contributie…voi incerca in seara asta s-o fac…n-am incotro, acum sunt la servici si nu prea pot 😀

  7. ce nume de blog e asta??? LABAR FA ?!?! Adik e ca si cum te adresezi unei femei cu apelativul FA si ii spui ca esti labar?
    (EX: ea- ce esti tinere?
    tu- LABAR FA! )

Lasă un răspuns

