31 de gânduri despre &8222;Este adevarat sau fake???&8221;

  1. .. nu stiu daca sa cred in fantome sau nu, depinde de fiecare ce inelege prin „fantoma”, dar pot zice ca dk t plicti, poti face uusor o iluzie optica sau editare grafica p o inreg, sa arate ca si cand ar fi o fantoma prezenta..

  2. mai tin sa cred ca nu e real, ca e fake dar eu unul cred in spirite, fantome si altele, daca crezi in Dumnezeu crezi si in opus ca nu poate sa fie numai bine, sunt multe filme care-ti ridica parul pe maini chiar si o emisiunea seara pe la 00:00 pe Zone Reality. Fiecare are pareri si pareri.

  3. eu zic ca e fake.. ma uit la documentare.. pe discovery.. despre fantome,spirite,ele exista si sunt printre noi,doar ca nu le putem vedea… însa pe net circula tot felu de filmulețe.. cu fantome.. ba reale,ba false.. de zău ca nu ști ce sa mai crezi.. eu sunt un fel de Toma necredinciosul` nu cred pana nu vad..

  4. Eu mai bine cred decat sa vad…nu vreau sa vad nici-un spirit , fantoma , mai bine asa ignoranta !!!! 🙂 🙂 🙂 Daca vedeti voi sa imi povestiti si mie !

  5. oare ce simti cand vezi o fantoma? :)) mai in gluma mai in serios .. unde se duc spiritele dupa moarte? oare farmecele pot lega un spirit de lumea reala? oare.. cum .. cand .. cu cine.. unde? .. off cate intrebari si noi nu primim nici un raspuns :D… oare cei care au fost in moarte clinica si au povestit experienta lor.. au spus adevarul? hmmmm … hime.. poate abordezi si cva de genul asta 🙂

  6. fake, fake, faaaaaaaaaaaake…e ca si cum ar fi fost facuta de scamatorii care se ocupa de filmele artistice
    nu cred o iota si nimeni nu ma poate convinge, prefer sa cred in zana maseluta 😀

  7. codrutza la noapte cand adormi o sa te gandesti daca nu cumva e cineva sub patul tau sau dincolo de usa de la camera =))

  8. @alexxutzu .. moartea e ceva firesc.. si am citit intr-o carte a lui Samael Aun Weor ca viata e un film .. si dupa ce mori contiunii sa traiesti filmul .. doar ca nu existi fizic.. corpul tau moare doar egoul tau tau ramane pe pamant.. el este printre noi,locuieste in aceeasi casa.. prezenta lui o simti mereu.. egoul vede intodeauna viata..in acelasi mod ca atunci cand traia printre cei vii …doar ca nu`l vezi..

  9. @alexxutzu pai si spiritele.. nu au legatura cu moartea? :)) ahhh tu vrei sa ma faci sa nu pot dormi la noapte? :)) raule care esti tu :))

  10. Ale stii ce ??? Sa nu cumva sa te trezesti tu cu o mana care te apuca de picior la noapte !!! 🙂 🙂 🙂 Maine sa ne povestesti cum ai dormit Codrutza !

  11. doamne fereste in cazul meu. Codrutza nu-ti fac griji te sperie si ele putin si gata…trece dupa ce-ti bulverseaza tot somnu’ :)))

  12. Deci :is mai multe teorii despre spiritele de dincolo.Stiinta a recunoscut lumea de dincolo si spiritele pierdute in lumea asta.Se zice ca acei oameni care au fost ucisi,violati,sechestrati si chestii din astea din anumite cladiri ei vor reveni inapoi acolo cu un scop anume.Aceasta ipoteza a fost recunoscuta si dovedita de oamenii de stiinta.Ex:intr-un spital din Anglia,mai precis pe undeva prin Tara Galilor a fost un spital pentru bolnavii psihici.Acolo datorita relelor tratamente aplicate pacientilor 80% dintre pacienti decedau in spital.Se spune ca acel spital este foarte bine construit ,numai ca sufletele celor morti se intorc sa il darame.A fost si un episod acum 1 an jumatate din cate imi aduc eu aminte pe Discovery,chiar il si vazusem despre acest spital si acest fenomen.S-au instalat camere cu infrarosii si s-a monitorizat spitalul 2 saptamani jumatate.Pe camere se observa cum mai multi batrani cu camasi de forta deschise incearca sa dea cu pumnii in ziduri.Culmea este faptul ca zidurile chiar daca oamenii nu sunt prezenti fizic ,ele chiar se erodeaza.Experimentul asta practic a fost si baza care a dovedit si a lamurit clar cum stau lucrurile cu fantomele si chestiile astea.
    Ar mai putea fi si varianta a doua ,adica un fake facut de exemplu cu Adobe Premier…:))….dar …tin sa cred mai mult prima varianta pentru-ca arata prea bine a fantoma ..:)

  13. Aş tinde să cred că nu este real… O perspectivă care dă de gândit asupra călătoriei cu liftul… Fantomiţa părea cam tristă… De ce o fi fost ea aşa de amărâtă?

  14. La o prima vedere as spune ca este real, dar apoi as spune ca sunt 2 imagini suprapuse. Poti obtine un asemenea efect daca folosesti oglinzi. Nu pot sa va explic exact cum, dar stiu ca se poate pentru ca am vazut o piesa de teatru la Odeon acum un an sau doi si facusera ceva in genul asta…

    PS: inspirat de postul tau, am postat si eu ceva, amintindu-mi de bunicul meu. Filmuletul ales de mine este insa mai infricosator decat ceea ce ai ales tu. Tin sa mentionez ca postul l-am scris pentru bunicul meu, odihneasca-se in pace! si este in mare parte rodul imaginatiei mele bolnave (adica este un post fictiv).

  15. :-S :(( de ce pui clipuri de astea? ca m-am speriat 😦 nu am putut sa ma abtin sa nu ma uit….i-am dat tarcoale de ieri…

Lasă un răspuns

