18 gânduri despre &8222;Broscute colorate (sigur o sa va placa eu le ador )&8221;

  1. .. din cate tin minte, jumate din astea sunt periculoase.. elimina substante chimice puternice, unele paralizante altele letale prin piele( in general pe spate )..

  2. interesante animalute, le-as lua sa mi le folosesc drept dame de companie 🙂
    neo, elimina ele toxicitati insa daca le saruti pe toate s-ar putea sa … sa dai peste vreo printesa ..
    eu la viata mea am sarutat ,ulte animalute si cand am dat peste un pui, decoperisi ca e printesa. lui ma-sa, tacsu si a mea. si am hotarat sa le0 las lor 🙂 🙂

  3. ziua cui? 🙂
    n-ai tupeu, hahalero 🙂

  4. cand eram mica…visul meu era sa stiu daca ele au anus … si asta pentru ca eram curioasa cum s-ar face o broasca daca i-as fi suflat cu paiul in fund sa o umplu de aer =)) da…copil tampit! 😀

  5. deci va plac !!! Mersi Ale pt cadou dar tre sa mai astepti…oricum succes la vanat broscute !!!
    Bogdan asta ca sa inveti sa nu mai saruti broscute inainte sa le cunosti parinti !

  6. Sa existe asa specii?
    Sau ,creativitatea si fantezia ta debordanta ma uluieste?
    Super-poze!
    Am citit si comentariie existente..
    Se stie ca aceste vietzuitoare elimina toxine, insa, noi oamenii,de ce nu protejam si aceasta specie?
    De ce nu ne respectam pe noi si implicit natura si celelalte vietzuitore?
    Nu vreau s apozez in critic (pt ca nu am vocatzia asta) dar , ca de fiecare data remarc anumite lucruri care ma deranjeaza…indolentza, rautatea si prostia unora ce chinuie si se chinuie sa …faca rau.
    Recent am citit ca omul e in stare sa se asemene civilizatziei Atlantzilor (: Fii lui Belial”) ce au distrus totul , numai din rautate si doar ca sa-se intreaca cu ego-ul…
    Imi pare rau ca am deviat de la subiect (broscutze colorate), insa vreau sa nu te superi pe mine…
    😉
    http://danielix.wordpress.com
    http://zadkielix.wordpress.com

  7. Este ok Zadkielix aici am creat un spatiu unde toti aveti dreptul la cuvant , nu cenzurez si nu ma supar. Nu este fantezia mea, aceste broscute sunt adevarate .

  8. imi plac brosculete tale, nu si cele adevarate…fug de ele tot timpu’ cand le vad :D, cand eram mica cred ca aveam alergie la ele ma manca pielea ori de cate ori le zaream 😀

Lasă un răspuns

