37 de gânduri despre &8222;Un festival mai ciudat in Thailanda&8221;

  1. e cultura si traditia lor 😉
    nu trebuie sa ni se para noua normal.poate si anumite lucruri ce tin de traditia noastra par anormale altora

  2. eu fac urat cand ma tai cu cutitu din greseala la degete,dapoi sa imi infing de alea in bot :)) =)) …thoamne:))

  3. Nu înţeleg de ce fac oamenii astfel de chestii. Torturarea propriului trup pentru a demonstra ceva mi se pare cea mai mare aiureală dintre toate… Dar, pentru că nu trebuie să acceptăm numai ceea ce ne face nouă plăcere, am să spun că oamenii au chiar şi libertatea de a-şi mutila trupurile…

  4. Nu mi se par normali. Insa dupa cum i-am vazut ca tremurau… este nevoia de multa concentrare ca sa nu zbieri de durere…
    Probabil asa se mediteaza mai nou (sau poate era mai vechi) la ei.

  5. daca asta fa la festival, sunt curios cum chefuiesc sau ce fac in luna de miere :))) gizas.. ASTA DA PIERCE ! :))

  6. @Hime: asa, leaga-te de numele meu! [-( Ai fost foarte subtila. Sa-ti multumesc pentru subtilitate? :-w

  7. Revenind, sper ca ti-ai dat seama de ironia din commentul meu! [-(
    [asta chiar m-a durut :-< ]

  8. Tu trebuie sa intelegi ca NEBUN DE LEGAT sau NEBUN DELEGAT sau NEBUNDELEGAT este doar unul singur! 😉
    [ca in exemplul de mai jos]

  9. Mein Gott!! cum ar spune nemtiii..sigur e adevarat?
    eu am mai auzit ca prin Papua Noua Guinee mai sunt sandilai din astia. Tot asa cum se zice ca ar exista si canibali. Bine ca nu e si la noi ca as avea varsaturi o saptamana intreaga 😀

  10. nici nu pot sa ma uit!ce nu-mi plac mie filmele horror, dar parca sunt mai usor de vizualizat decat ce ai postat…infiorator!!!! 😀

  11. si cand te gandesti k muma facea gat cand mergeam p la festivaluri rock…dupa ce o sa-i arat postul asta….o sa se roage de mine sa merg la festivalurile rock:))

  12. @RockerDiliu: mda, mai Duda… Mai stii ce vremuri? 🙂
    Neaparat sa-i arati postul asta, in mod sigur o sa ne dea voie sa mergem! :))

  13. pentru ei e un mod de viata, de a isi castiga existenta. au gasit o metoda de a infrange durerea si alte bariere umane sau psihice 🙂 (mama ce inteligibil si ce concordant comentez

  14. hime, de ce ne-ai spus mataluta si despre donnapink.com ? sa stii ca e mare supararea

  15. Ascunzi cam multe secrete de noi! [-(
    Rushine! (acum vad ca aseara m-am suparat cu motiv!)

  16. ASTIA DE CE NU MAI SUNT MA EMO ? eh dracia naibii…. terminati…oameni fara minte….mai bine si-ar baga in fund =)) mda…sorry hime azi sunt cam distrata :))

  17. scuze pt ca te-am dat de gol dar meritai aceste lucru.
    daca aveti nevoie de un detectiv stiti unde sa ma gasiti

  18. Este vorba de Festivalul Vegetarian din provincia Phuket din sudul Thailandei, sarbatorit mai ales de thailandezii cu stramosi chinezi. Cei care se incumeta la astfel de practici au credinta ca zeii ii vor proteja de rau. Intrati in transa, nu simt durerea, iar cicatricele care ar trebui sa ramana in urma unor astfel de mutilari sunt de fapt foarte mici. Pe deasupra, nici sange foarte mult nu le curge din rani (fapt ce se vede chiar in cele doua poza).

    Ar fi fost frumos daca ai fi mentionat sursa pozelor!

  19. pozele le-am adunat de pe google iar despre acest festival citisem intr-o carte de curiozitati . multumim pt complectarea articolului .

  20. Cu placere. Sper ca in viitor sa ajung si eu la acest festival. Nu se desfasoara decat la o ora cu avionul de Bangkok.

Lasă un răspuns

