Sa presupunem ca….


Astazi va cade norocul pe cap si va intalniti cu Magul ” wzxhbbveirhug” . El va propune un joc interesant care poate sa va schimbe viata . Voi trebuie sa va puneti 3 dorinte pe care el vi le indeplineste dar in schimb trebuie sa renuntati la 3 lucruri importante pt voi . La ce ati renunta si pentru ce ???


20 de gânduri despre &8222;Sa presupunem ca….&8221;

  1. vroiam sa va zic ca tre sa plaec si nu sunt pana pe la 2 …asa ca va vizitez si va comentez mai tarziu posturile. O zi buna colegutii mei si va pup pe toti !!!!! Azi am o zi infernala de munca …ufff vacanta aia !!!

  2. As renunta la urmatoarele 3 lucruri:
    1. telefonul mobil – viata mea ar fi semnificativ mai usoara fara el.
    2. televizor – ma uit la el numai cand inchiriez un DVD si foarte rar la putinele emisiuni de divertisment care chiar imi plac. Aici amintesc: Carcotasii, Mondenii (daca mai este), Apropo TV.
    3. internet – viata noastra ar fi mult mai usoara daca nu am petrece atata timp in fata computerului si / sau pe net. Am avea mai mult timp sa stam cu persoana iubita. Am face mai multa ordine-n casa. Am sta mai mult poate si cu familia, sau am socializa mult mai mult iesind in parc, la film ori la teatru.
    As vrea doar sa fiu iubit, sa iubesc… si sa fiu fericit.
    Am zis bine? :-s

  3. cele 3 dorinte.. sanatate mie si celor dragi .. o nunta ca in poveste 😀 si..sa cunosc sentimentul de „fericire suprema”
    as renunta la tv…masina si mobil

  4. As renuntza la telefonul mobil si laptop! 🙂 Imi mananca prea mult timp..
    Ce mi`as dori? Sanatate celor dragi.. Sa nu`mi dezamagesc parintii si prietenii.. Si sa fie fericiti cei din jurul meu, daca ei sunt, sigur voi fi si eu! 🙂

  5. . imi place de voi, ca sunteti darnici si naivi.. dar eu nu mai am nici una din calitatile alea de mult.. asa ca mi se cam rupe de cei din jur.. plus ca daca ma pune sa renunt la 3 chestii, nu sunt dorinte.. sunt produse scoase la vanzare, ca orice altceva p planeta asta.. platesti pentru ce primesti.. alea putine chestii ce le am in viata, am luptat pt ele, si nu le dau:) iar de restu mi se rupe, mie sa imi mearga bine..

  6. as renunta la bratari la ceas si la….televizor si as vrea un card full de bani, o insula numai a mea si multa fericire si sanatate 😀 cer prea multe?

  7. as renunta la televizor, telefon, inele. mi-as dorii multa fericire, sanatate si o casuta a mea si a iubitului meu 😉

  8. neo…atunci cand nu ai frati sau surori si tot ce ai iti sunt parintii, prietenii si un husky…e normal sa te gandesti si la cei din jur! 🙂 Doar nu aveam sa`mi doresc lucruri materiale.. Pt alea am 2 maini, 2 picioare, un cap sa nu`mi ploua`n gat…cu nimic mai putin decat Bill Gates sau Jiji! :)))) Eu sa fiu sanatos, ca`n rest le pot face pe toate! 😉

  9. Imi place cum gandesti Florin ! Normal ca nu esti mai prejos decat nimeni !

    eu as renunta la :
    1. pc pt sanatate
    2.masina pt fericire
    3.telefon pt ceva bani pe card 🙂

  10. Oke, deci din restul commenturilor tocmai am realizat cat de egoist pot sa fiu! 😐

  11. Pai eu am cerut doar chestii pentru mine: „As vrea doar sa fiu iubit, sa iubesc… si sa fiu fericit.”.
    N-am zis ca vreau ca cei din jurul meu sa fie fericiti, asa cum au faqt-o altii! 8-|
    Deci rezulta ca-s un egoist!

  12. eu mi-as dori:
    1. sa fie eliberat tolea
    2. sa fie gasita elodia, ca sa distrug postul zeroteve
    3. sa castige tata la loto, ca sa ma dau baiat de bani gata sau tata milionar in euroi
    si as renunta la:
    – alexandra
    -cristina
    – melancolie

  13. Stai linistit ca te iertam…si daca esti fericit tu si ai bani poti sa ii ajuti si pe cei din jurul tau asa ca tu sa ai si dupa faci beneficienta !!! 🙂

  14. Cat de tare. Deci Bogdan ar renuntza la 2 femei, dar daca si Melancolia ar fi o femeie… Bogdan ar renuntza la 3 femei… 🙂
    Bine gandit!

  15. pai dar melancolia mea, care o port cu mine de doua zile nu-i tot din cauza unei femei. si mie imi plac fomeile, clar 🙂 or fetele

Lasă un răspuns

