Cele mai ciudate plante din lume !


Rafflesia arnoldii

2. Hydnora africana

3. Dracunculus vulgaris

4. Amorphophallus

Mie mi se par superbe . Daca vreti sa cititi mai mult despre aceste plante si despre alte plante la fel de ciudate click aici !

17 gânduri despre &8222;Cele mai ciudate plante din lume !&8221;

  1. Hai sa facem o înțelegere : Eu te comentez la fiecare post , iar tu ma comentezi la fiecare post . Astfel ambi vom avea comentarii mai multe 😉 .
    Succes!

  2. mie-mi plac la nebunie subiectele tale! ciudatenii,lucruri rar intalnite! chiar sunt ciudate,iesite din comun :)))

  3. Multam Ale si Isamiy ! Oricum eu te comentam Descopera…asa ca…pt mine e ok , chiar daca nu ma intereseaza sa cresc in comenturi ! Nu este scopul meu !

  4. Sunt, într-adevăr, ciudate, dar extrem de frumoase. Au o „frumuseţe” a lor peste care nu poţi trece cu indiferenţă. Uitându-mă la ele, cred că imi place cel mai mult a doua. Şi acum să nu vină cineva să spună că am ales-o fiindcă seamănă cu ceva, fiindcă nici nu m-am gândit. Observ că aceste fotografii au dat oareşce idei unora… Bravo, băieţi, imaginaţia lucrează…

  5. mai hime….acum ma uit mai atent la ele…..si …=))) =))) …sunt tari :)) ……am o imaginatie bogata :)) ….=)) ….cel putin primele 2 :)) …..daa stiu ca o sa sariti toti pe mine sa ziceti sa nu ma gandesc la prostii ,dar cu siguranta si mintea voastra cand ati vazut astea ,chiar si in proportie de 1% v-ati gandit :)) =))

  6. eh,…cum sa nu te duca gandul la „tampenii”, suntem oameni 😉 iar imaginatia noastra este foarteeee bogata 😉

  7. tre sa recunosc ca imaginea numarul 2 seamana cu partile intime ale unei femei…rau de tot !!!! poate din cauza asta este si considerata una dintre cele mai ciudate din lume… 🙂 🙂 🙂

Lasă un răspuns

