Baieti si anul asta au trecut sarbatorile noastre !!! :)


Baieti este oficial…s-a dus si cu 8 Martie , incet si cu rabdare ati trecut de triunghiul bermudelor (14 februarie , 1 martie si 8 martie). Hai ca si anul asta ati reusit sa supravietuiti …acum pana la Craciun tre sa strangeti bani ca vrem cadouri multe !!! 🙂

Apropo maine e ziua barbatilor ??? Daca da va fac un cadou care sper sa va placa :

Un drink ….


29 de gânduri despre &8222;Baieti si anul asta au trecut sarbatorile noastre !!! :)&8221;

  1. Ei da, cum să nu primim cu satisfacţie acest cadou? Dar ziua voastră este în fiecare zi, cel puţin eu aşa aş vrea… Aleg paharul din dreapta, dacă nu mi-a luat-o cumva cineva înainte…

  2. 5 mai este ziua barbatului de vreo cativa ani! si eu stiu ca maine este ziua barbatului 😉 oricum LA MULTI ANI baieti!!! 🙂

  3. Da si eu stiam tot de maine…dar va mai fac urari si pe 5 mai !!! Apropo voi stiti cine stabileste in ce zi e sarbatoare si care este o zi normala?

  4. nu stiai? nici de cele 44 de pahare??? hm…foarte rau..dar nici o problema, aflii acum. maine baieti aveti treaba!!:)))

  5. Lasa ca vin ale noastre…cele 44 de pahare, ziua barbatului in mai s.a.m.d
    oricum pt noi, fiecare zi e un prilej de sarbatoare daca ai pe cineva cu un chef nebunesc de distractie si bautura…(stai sa imi aprind un Kent ) …prin urmare, si voi puteti sa ne invitati la un suc alcoolic sau la un trabuc Havana. Chiar nu ma deranjeaza.

  6. Si eu stiam tot de 5 mai, dar astazi clar sunt cele 44 de pahare (sau 40) ca niciodata n-am fost prea sigur de numarul lor… si niciodata nu ajung la mai mult de jumatate pana sa ma fac praf. Niciodata!
    Poate, o data cu inaintarea in varsta, o sa fiu capabil sa ajung la mai mult de 44 de pahare! :))
    La multi ani si femeilor pentru ieri…

  7. eu stiu ca pe 5 mai e ziua barbatilor 😀 acum tre` sa ne punem noi mintea la contributie ca sa`i surprindem si sa le satisfacem placerile 😉

  8. au scapat barbatii de „triunghiul bermudelor” in masa! 🙂 Dar pun pariu ca mai sunt zile de nastere…zile de nume…aniversari de nu`sh cate luni sau mai grav, de ordinul anilor! :)) Gasiti voi ceva sa mai scoateti vreun cadou si`n acelasi timp cateva fire de par alb! :))

  9. @tantimata: faza q „Gasiti voi ceva sa mai scoateti […] cateva fire de par alb!” a fost si este pur si simplu geniala!

  10. Multumesc.. 🙂 Din nefericire pt noi, asta e purul adevar! Si mai trist e ca desi ne mananca zilele, banii, nervii…suntem dependenti de ele! 🙂 Vorba aia:”Rau cu rau, dar mai rau fara rau!” 😐

  11. Ce dulci si romantici sunteti voi…ce ati face fara noi ,soarele vostru in zilele de ploaie ??? Pai vrem cadouri pt ca stim ca voi sunteti darnici , va mancam zilele pt ca daca nu voi sunteti capabili sa vi le mancati singuri …deci va facem o favoare , nervii vii tocim ca sa nu cumva sa va duneze grav sanatatii … asa ca tot ce facem este pt ca va iubim !!!

    Barbati vs Femei : 1-1

  12. :))
    Si noua ce ne iese pana la urma la afacerea asta? 😕
    Stiu ca atunci cand am cumparat un cadou unei fete, nu l-am cumparat din obligatie sau din cauza fenomenului numit de tine (sau de altcineva) „triunghiul Bermudelor”. Am facut un cadou pentru ca asa am simtit atunci. Am simtit ca acea fata merita o amintire de la mine…
    Cand spui „triunghiul Bermudelor”, eu ma gandesc la pantaloni d-aia scurtzi! :)) La bermude de purtat pe post de haine, in niciun caz la alte chestii! 🙂

  13. Poftim? :O
    Ca sa nu purtam o polemica, eu zic sa lasi o remiza sau cel mult un egal!

  14. Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛

Lasă un răspuns

