Leapsa …stilul meu :)


O noua leapsa de la Codrutza careia ii multumesc pt ea  !

Familie – cat mai numeroasa si unita

Greşeli majore – un fost iubit

Hobby-uri -fotografia,pictura , inotul

Intimitate – nu stiu ce sa zic doar ca din cand in cand avem nevoie de intimitate

Jeans – nu imi lipseste niciodata

Kitsch – nu sunt adepta, deci imi lipseste cu desavarsire 🙂

Machiaj (produse preferate) – poate un balsam de buze , in rest nimic

Niciodata nu ai face/spune/purta… – nu as purta haine in vinilin , nu as spune un secret , nu as face sex in grup

Original -cateodata…

Parfumul preferat – am mai multe , dar acum am unul care se numeste jasmine noir si il ador

Reguli – exista pt a fi incalcate

Shopping – nu sunt o fanatica , dar imi place (cui nu ?)

Teatrul – nu am mai fost de cand eram mica…

Tentaţii – cad mai tot timpul 😦

Ţinuta preferată – jeans si camasa

Vacanţa perfectă – cred ca stiti deja ….pe o insula

Ziua de naştere – 7 februarie

Pasez leapsa lui Neo , Saychese si Alexxutzu …sa mai vedem si baietii !!! 🙂

13 gânduri despre &8222;Leapsa …stilul meu :)&8221;

  1. ma duc sa`mi fac bagaju` :X cica am visat eu azi noapte ca hime ma duce pe`o insula in vacanta =p~
    drept am visat eu :))) ? sau ma amagesc singura ?

  2. Daca castig la loto va iau pe toti…problema e ca uit sa joc 🙂 🙂 🙂 ,
    Da e marfa Isamiy , si e delicat .
    Neo sa zicem ca el a fost greseala mea !

  3. Altă leapşă interesantă, s-ar putea să o preluăm, cred mai am una la care nu am răspuns, aşa că trebuie să mă dedic din nou acestei activităţi… Insula aceea este cea mai incitantă dintre toate…

  4. imi place imaginea :)) …e haioasa …insira inocenta si naivitate :X 😀 …buna alegere:D

  5. Ms de leapsa >:P o sa o fac luni ca acum am treaba 😀 ma plimb cu bicicleta :)))) week placut si la multi ani de 8 martie!!!

  6. #:-s eu am scapat de leapsha… oricum nush daca as fi faqt asa ceva, pt k nu prea urmez traditia! Sau daca o urmez, se intampla foarte rar sa fac asta! 😀

Lasă un răspuns

