Fara soare…


Si astazi ploua , si primavara se lasa asteptata…ba mai mult este si frig….eu nu mai rezist vreau soare , apropo ce faceti in weekend??? Si voi adepti ai supermercatelor sau … ?

Ce tristete timpul asta…

4 gânduri despre &8222;Fara soare…&8221;

  1. ..aici a scapat soarele printre nori, dar tot rece e.. vine ea si cadura, nu-i bai :)..in weekend – in putinul timp liber care il am, pt ca azi si duminica am ex. – ma relaxez.. imi iau chitara in brate, sau ies la o poveste, sau pur si simplu povestesc cu ai mei.. am observat ca in societatea asta asa de laudata, 3 oameni care locuiesc in aceeasi casa,abia apuca sa isi vorbeasca.. daca se ivesc si alte actvitati placute, de ce nu ? dar sigur nu stau prin supermarket :))

  2. la noi azi e super, atata doar ca mocirla de pe asfalt nu ne da pace. trazni`o`ar inca ! ufff 😦
    weekendu` asta se anunta o iesire cu prietenii la o pizza, facut nimic acasa, curatenie sambata, stat cu Ciupa, pierdut vremea, cumparat flori pt mama si..cam atat :))) cien stie ce se mai iveste pe parcurs 😉

  3. Prin Bucureşti iese soarele încetul cu încetul, de parcă tatonează terenul… Intenţionez să dau o petrecere sâmbătă seară, fiindcă este ziua Norei, căţeluşa border-collie care ne face toate zilele mai frumoase…

Lasă un răspuns

