Tre sa vedeti urgent ceva…


Ma uitam pe net la tatuaje pt ca vreau sa-mi fac unul si am gasit imaginea asta . Nu o postez pt ca imi face scarba dar uitativa aici !!!!

tatuaj

Asta-i tatuajul pe care o sa mi-l fac eu :

28 de gânduri despre &8222;Tre sa vedeti urgent ceva…&8221;

  1. eu cred ca orice tatuaj e misto.. si intresant.. PE ALTCINEVA.. iar ala din imagine e durere.. s la propriu si la figurat :)))

  2. Vrei să-ţi faci un tatuaj? Oau… Dar de ce? Şi ce anume te-ar atrage?! Dacă întreb şi unde vei „posta” respectivul tatuaj o să zici că la ora asta am luat-o razna…

  3. În ceea ce priveşte tatuajul ciudat, cred că nu am văzut ceva mai ciudat până acum… Mă întreb cum a rezistat… Dom’ne, ăsta nu mai atrage femeile, le sperie cu „arătarea” domniei sale…

  4. nu…stai linistit Cristian pot sa-ti raspund ! Am gasit deja tatujul si o sa il fac in sptele urechii .

  5. Hime…fa tatuaj, fa ce vrei tu, unde vrei tu…insa fara piercinguri cine stie pe unde. E durere mare cand vezi asa ceva. Pai te doare „capul” in mod obisnuit d-apai sa iti mai umbli cu acul pe acolo…mi sa-a facut pielea de gaina
    Daca tot vrei ceva atat funny, cat si amuzant, te sfatuiesc sa arunci o privire aici: http://ursmetal.files.wordpress.com/2008/09/papa.jpg

  6. ce semnifica tatuajul pe care vrei sa ti-l faci?ahh eu nu am curaj .. mi-e frica de durere 😛 .. cat despre tatuajul sculat :))… oare a durut? :))

  7. vai ce scarbossss tatuajul, te inteleg de ce ti se face scarba :D…aceeasi stare am avut-o si eu…cat despre tatuaj,e o idee 🙂 dar sincer ma gandesc cum as arata la 50-60 de ani cu el,ti-l poti scoate dar e prea dureros

  8. in primul rad m-a bufnit rasul :))
    in al doilea m-am gadit ca trebuie sa fi fost are dureros :))
    apoi m-am gandit… oare atunci cand l-a facut (in mai multe sedinte obligat, pentru ca ma pricep cat de cat la tatuaje nu neaparat la alte prostii :)) ) a trebuit sa fie in erectie? si iar m-a bufnit rasul 😀
    si tot asa…
    Frumos tatuajul… nu e extrem de dureros desi locul in care vrei sal faci tu e mai sensibil decat altele… deci daca pe picior sau pe omoplat doare cat o simpla epilare… acolo s-ar putea sa doara ceva mai mult…
    ah da! si gandeste-te bine pentru ca exista doua varinate:
    1 o sa vreai sa-l scoti dupa o perioada si costa enorm!
    2 o sa-ti placa si o sa vrei sa-ti mai faci altele…
    hai sa fie si a treia dar mai putin probabila: a te opresti doar la asta…
    eu de vreo 4 ani ma tot gandesc daca sa-mi fac un simplu paianjen pe ceafa sau o femeie cu corp de paianjen pe omoplat si tot mi-e frica ca dupa sa ma razgandesc 😀

  9. misto ideea cu locatia tatuajului 😀
    ai grija, sa nu devii ,,dependenta” de ele :))
    si eu la inceput am spus ca-mi fac doar unul, dupa aia hai sa-mi mai fac unul, hai ca totusi mai vreau ceva sa adaug la primul, dar hai ca poate e mai misto colorat celalalt si-acum iar trebuie sa-mi mai fac doua :))

  10. ce semnifica fluturele ala ?ca A m`am prins si eu de la ce vine 😛 foarte fain tatuaju`, chiar azi am tinut o dezbatere cu colegii pe tema asta. eu mi`as face unu` pe incheietura mainii drepte 😀

  11. ^ dar nu o sa iti faci =))

    Si eu mi-as face un tatuaj….pe spate….ceva frumos….o pantera 😀

    SI pe antebratul drept….as vrea sa fie ceva scris asa complicat…pe care daca tin pumnul sus o sa citesti ” LIFE” si cand tin pumnul jos sa citesti „DEATH ” ….ce zici…e tare?:D

  12. Fluturasul (citeam aseara) , renastere , metamorfoza , viata noua schimbare in frumos …mi s-a parut interesanta ideea si as opta pt el .

  13. Ionut tre sa ceri parerea Ciupei…cum tu ii spui ei daca poate sa isi faca sau nu tatuaj cred ca si ea are dreptul sa-ti zica daca ii place ideea si daca pt tine o sa ramana vis… 😉

  14. ooooooo doamne …=)) ….si cand e „treaza” oare dragonu ala cum arata ?=)))) …..frate…astia is nebuni la cap…..e o durere destul de mare cand iti faci unul pe brat sa pe spate ,dapoi in zonele intime :)) :-j……

  15. Interesant modelul!
    Ce reprezinta insa?
    E vorba despre ceva aparte?
    Sau e doar asa ceva ce chiar cateodata apare identic asemeni unei inspiratzii de moment?

  16. tatuakul tau e chiar misto…imi place tribal-ul :X …. e super dragut 8-> …..

Lasă un răspuns

