Ma gandeam…


Ce ai face daca maine dimineata te-ai trezi invizibil? (eu cred ca as inebuni)

Sa te caute toti si tu sa fii acolo , sa ii vezi cum sufera pt tine, ce trist ! Ar fi si avantaje stiu …si acum imi trec prin minte o sumedenie …tip ai putea afla coduri secrete de la carti de credit , ai putea afla ce gandesc altii despre tine , ai putea calatorii in toata lmea gratuit , ai putea vedea orice femeie/barbat  dezbracat/a  🙂 …

Ati incerca experienta asta 1 luna de zile ???

42 de gânduri despre &8222;Ma gandeam…&8221;

  1. DA !DA!DA! M-as imbogati…v-as lua pe toti in Miami…si am face un serial …Miami Beach Romanian Party :))=))

  2. .. ar fi fun, as face numa’ poante :)).. oricum, de ce simt oamenii nevoia sa fie vazuti, observati de ceilalti? am observat ca uneori asta e mai important decat alte chestii.. mi se pare ca un concurs.. desi, pe mine, premiul nu m-ar incalzi.. m-au observat, no, mare lucru :))

  3. 🙂
    Ar fi tare…mai intai m-as ocupa de Marko Bella, apoi as fura codurile secrete ale armatei ungare, dupa care as transfera bani la greu in conturile Romaniei de peste tot de unde pot :)))))))))

    As stopa violenta in masura putintei, as face mult bine cred…

  4. Eu as varsa veva bani si in contul meu…doar asa ca sa pot trai decent fara sa trebuiasca sa muncesc…pe o insula exotica ! As face si glume !

  5. .. valecano.. pe ei.. te sustin.. :))..
    @hime am o curiozitate.. daca est invizibil, te mai bronzezisau trec razele prin tine ??? ca sa nu mai vorbim ca sexul ar fi interesant.. uite-o.. nu-i !!! :)))

  6. Dupa ce ca mi-e frica de singuratate asa cand sunt vizibil… ce sa mai zic daca as fi invizibil? 😕
    Totusi pt o saptamana ar fi interesant. Mai am si eu o intrebare: daca suntem invizibili, oare sangele nostru ce culoare o avea? (incolor? eventual inodor? :-?)
    Ar fi interesant. Eu ma gandeam sa incerc un viol organizat… adik q acceptul prietenei mele! Apoi as incerca sa o fac pe super-eroul in Bucuresti. Shit! Avantaje si dezavantaje!
    [apropo, a vazut-o cineva pe prietena mea? :-s]

  7. Chiar m-am gândit de multe ori la asta… Probabil că într-o primă fază m-aş plimba prin tot felul de locuri, poate că aş intra şi pe acolo pe unde acum nu am voie… Cine ştie? Sincer să fiu, sper că nu aş deveni vreun hoţ de tablouri celebre sau de bijuterii. Totuşi, e clar că la un moment dat m-aş simţi cam singur. Şi atunci unde aş găsi iubita invizibilă?!

  8. nu in niciun caz, nu voi permite asa ceva. este o incalcare a legilor firii oamenesti, a legilor celor dumnezeesti. 🙂

  9. @nebundelegat:
    nu te supara, dar cum sa … adica … viol …
    frate, daca n-ai cu cine vezi ca s-au inventat materialistele, bordelele
    ptiu … sa te ierte dumnezeu

  10. eu mi-as ingrasa contul….ce tot zic eu cont.. direct geamantanele si pe urma mi-as lua gagica si m-as duce pe o insula bineinteles ca va voi face chemare, poate poate as face si alte nebunii 😀

  11. Hmmmmmmm…ar fi o idee geniala sa dispun o zi, doua, 3, chiar si o saptamana de aceasta „tehnologie” :)).Cred ca mi-as bate joc de multi care merita…si as incerca sa aflu ce ma barfesc altii.

  12. o luna de zile… nu mi se pare muuult .. dar pt mine ar fi de-ajuns o saptamna 😀 sa-mi fac putin de cap cu cei vizibili 😀

  13. da,dar nu pentru avantajele care le-ai zis tu…:P :)) …am eu altele >:) ..:) …..

  14. hime….te rog eu baga in lista id meu de mess…ca vad ca atunci cand te-am bagat in lista nu a mers nu stiu ce a avut…..:-?? ….ms 😉 …id e ala exact ca si emailul fara @gmail.;) …(scz ca am postat aici) ……da…chiar`….unde esti..?:)) ca vad ca nu prea mai raspunzi la comentarii ?:)) …

  15. ce as face?mi-as face provizii ptr toata viata, a mea,iubitului meu, a viitorilor copiii,i-as da sefului peste nas cu demisia 😀 si bineinteles m-as refugia pe o insula exotica,la aer curat 😀

  16. Cred ca daca am avea sansa vreodata sa fim invizibili, macar o saptamana, am constata ca oamenii de langa noi chiar ne vor simti lipsa 🙂 eu asa cred.

  17. bbyd0ll ai dreptate ! dar eu sunt asa curioasa…Saychese acum am intrat acasa , azi am avut o zi grea de munca si dupa am fost la cumparaturi .

  18. mie mi-ar place o luna
    poate celor care imi sunt apropiati le-as spune ca sunt invizibil…
    primul lucru : m-as ascunde intr-o cabina de proba 😀

  19. @Iulian – doar intr-o cabina de proba??
    gandeste-te prietene ca poti mai mult de atat…

  20. si tu?:)) 😦 ….deci propun o sedinta de relaxare la spa-ul de la calculator cu toate tratamentele si serviciile all inclusive oferite de pachetul tau de internet….cu efecte terapeutice asupra degetelor …mai exact masaj cu tastatura….si putina miscare din maine….sa plimbam mouseul cu mare atentie….iar apoi…sigur monitorul si coolerul de la unitate ne ofera o senzatie de caldura tropicala foarte sanatoasa ….plina de tot felul de microparticule care ne sunt benefice corpului …:)) …

  21. nu am avut rabdare sa citesc comentariile dar eu ash jefui cateva banci sau pur si simplu as lua (fura) lucruri valoroase. 🙂

  22. ce vremuri…mircul…tin minte era la liceu,eram innebunita, stateam de vorba pana la 4-5 dimineata si tot nu ma saturam :D,ce vremuri….

  23. De ce sa nu poti vorbi cu nimeni daca esti invizibil? Da, cu siguranta as incerca.

  24. [Citeste pintre randuri]
    „un pescar pe balta cu doua undite trage la peste…o zi superba si norocoasa pentru el…la un moment dat ambele ustensile ar indica captura…nevoie mare…Doamne, de ce nu ai facut omul cu 3 maini… 😦 ?! La care Dumnezeu ii raspunde :
    -fura omul mult cu doua, de ce l-as crea cu 3! ”
    __________________ 🙂
    ©dexdesign2002 : „ai grija ce-ti doresti!”

Lasă un răspuns

