Femeile vror dragoste ca in filme?Eu da…


Tie ti se intampla atunci cand vizionezi un film romantic…? deja mintea ta zboara spre cel care va juca rolul principal in propria ta viata si parca poti vizualiza prima atingere, primul sarut si acea privire a sa ce iti spune ca esti regina lui ce ii domneste lumea? O statistica recenta spune ca filmele de dragoste induc femeilor o falsa imagine despre cum ar trebui sa fie dragostea. 😦 (o fi facut-o Ale?)


Acum intrebarea mea este, oare asa sa fie? Filme ce ne fac inima sa tresara de emotie, sa stam cu sufletul pe buze daca el ii va spune ca o iubeste sau nu, ne trimit un mesaj gresit despre cum ar trebui sa fie dragostea intre doua persoane?(eu nu cred dar…) In primul rand, dragostea cu greu isi gaseste o definitie, fiecare dintre noi o traim altfel, uneori ca in filme, alteori iubirea se furiseaza in inima ta fara sa-ti dai seama si realizezi la un moment dat ca persoana care ai vazut-o luni sau ani la rand este cea careia vrei sa ii vezi privirea in fiecare dimineata, iar alteori apare brusc si dispare la fel de brusc lasandu-te cu o inima ranita.Este adevarat ca baietii si fetele vad dragostea din unghiuri diferite, cred insa ca noi, fetele, suntem mult mai norocoase pentru ca traim iubirea mult mai profund, pentru mult mai mult timp si cu aceeasi intensitate ca la inceput; o simtim in fiecare fibra a corpului. Este in acelasi timp un mare avantaj, dar si defect insa riscam, deoarece ce poate fi mai frumos in viata decat ca macar o data sa traiesti o iubire ce te face sa multumesti ca esti vie pentru a te bucura de acest sentiment pe care nu poti pune mana, dar pe care il poti simti pana in adancul sufletului.Si ce e rau ca am vrea sa traim dragostea asa cum este spusa in filme, doar filmele nu sunt facute de un robot, sunt scrise tot de oameni care nu fac decat sa-si puna gandurile, dorintele si imaginatia sau propriile experiente pe pelicula cinematografica. Si este rau oare ca vrem ca o sceneta dintr-un film sa faca parte din viata noastra? El sa apara cu un buchet imens de flori, sa nu te lase sa vorbesti, doar sa te sarute si sa te roage sa-l urmezi si sa te invite la cina dupa care sa dansati sub un cer plin de stele, este un lucru atat de rau? Sa fie o astfel de imagine falsa impresie pe care femeile o percep despre dragostea din filme si atunci poate fi privita aceasta ca ceva ireal? Baieti  incercati macar o data si va asigur ca o sa va simtiti bine si voi !

Nu trebuie sa uitam niciodata ca viata e un film in care tu esti actrita din rolul principal, asa ca de ce sa nu ne bucuram de o dragoste pe masura care sa ne indeplineasca fiecare dorinta, doar meritam ce este mai bun, deoarece si noi oferim partenerului tot ce este mai bun din noi. Statistica sau nu dragostea o traim noi, nu un grafic pe o hartie.

20 de gânduri despre &8222;Femeile vror dragoste ca in filme?Eu da…&8221;

  1. sincer cred ca ar trebui sa avem propria iubire, nu sa traim din filme sau din experienta altora, nu stiu imi pace ceea ce am, ce fac, sa fie cat mai original,nu ca nu m-as inspira deloc din filme ;). Cand esti cu partenerul/partenera si esti in momentele tale de iubire sa zici”uite as vrea sa faca sau sa fie cum am vazut eu in filmul „x”

  2. Din punctul meu de vedere, toate femeile merită să trăiască o dragoste ca în filmele bune. Dar, dacă nu se poate, sper ca bărbaţii să ofere femeilor dragi o dragoste ca-n… viaţă… Cu sinceritate, delicateţe şi protecţie permanentă…

  3. Astazi la tv ma uitam la un sondaj care vorbea despre cupluri si despre minciunile care se zic intr-un cuplu . Am ramas uimita de cat de des se minte intr-o reletie…a devenit o arta !

  4. ai facut o alegere buna!…in ultima vreme la articolele unde avem de ales ai facut cele mai bune alegeri:)) …ai gusturi bune ! bravoo: D

  5. offf….fiecare secunda care trece reprezinta o pierdere de 19285748593 euro pentru mine si tu…..im furi banii astia 😀

  6. nu trebuie sa uitam nici ca viata bate filmu` 😛 nu stiu cum e`n „filmu`” vostru, da eu ma joc de`a actrita principala de vreo 5 luni luni incoace si`mi place tare mult. ba chiar e mai bine` ca`n filme.

  7. IUBIREA-SENTIMENT SAU DOAR O SIMPLA FATZETA A UNEI SENZATZII DE ATASAMENT?
    iN FILM TOTUL E POSIBIL….
    insa ce s eintampla?
    Totul are alta turnura cand , potzi da frontal de realitate,garantat, am senzatzii de tremurat!

  8. toti vrem dragoste ca in filme , adica perfecta…din pacate e dificil de obtinut !

  9. dupa ce nu ne-am vazut toata ziua si deja se facuse tarziu, trecut de ora 22, ma suna si imi zice: coboara jos, am venit sa te vad…crede-ma am tipat de bucurie si mi-a facut genunchii sa tremure…Nu conteaza ca a stat 5 minute. Exact asemenea emotii iti sau si scenele de dragoste cand cei doi se cearta si ai impresia ca totul s-a terminat si. de fapt…el o suna, sau vine la usa ei cu ciocolate sau flori…:X:X:X eu sunt subiectiva…:))

  10. cred ca nu toate, dragostea e frumoasa si are si bine, si rau. eu nu prefer filme, prefer sa am o iubire cum am avut pe cea cu puiu, adica mai ceva ca in filme. eu vreau sa traiesc in realitate

Lasă un răspuns

