Iubire ?


Eu stiam ca iubirea trebuie sa fie un lucru splendid , minunat , care te face sa te simti liber … Stiam ca simti fluturasi in stomac si ca iubirea te face mai bun !!!

Dar uite ca nu toti au aceeasi idee de iubire . Pt ca altfel nu inteleg anumite persoane . Azi am fost la cumparaturi si nu pot sa va spun ca am vazut in supermarket . Un cuplu de ”indragostiti” care se injurau mai ca la usa cortului . Ba mai mult isi strigau care cum a platit cumparaturile , care cum a cumparat cadouri si alte diverse cuvinte josnice . Nu numai ca au atras atentia tuturor  dar au reusit sa faca sa planga o fetita care s-a speriat cand tipa a tras cu painea dupa el . Am ramas socata cand dupa o ora la barul din supermarket i-am vazut sarutanduse cu atata dragoste ….

Poate ca sunt eu diversa dar stiu ca hainele murdare se spala acasa !!!


Iubiti-va mult !!!

19 gânduri despre &8222;Iubire ?&8221;

  1. Inseamna ca aceia chiar se iubeau…parerea mea…dar mai bine asa decat sa se insele apoi, cum am patito eu cu ultima prietena, s-o prind cu niste tarani in masina dupa ce parea ca are niste conceptii foarte bine puse la punct din vorbele care le spunea si s-au demonstrat a fi false dupa ce m-a dezamagit profund :))

  2. oooo daaaa…..aia erau sado-masochisti :)))….Ce pot sa zic…fiecare isi manifesta iubirea cum crede

    PS : Iubiti-va mult…dar folositi prezervativul….sunt deja prea multi prosti

  3. ^ d`aia se zice ca mama prostilor e mereu gravida 😛
    pariu fac ca`n viitorul foaaaarte apropiat aia doi se vor injura de mama, se vor parui in public, dupa care, traditionalul „hai ti tzuuuuuuuuuc”. ueaaac. mi`e scarba de`a dreptul de astfel de oameni 😡

  4. Sper ca iti apare mai sus si titlul cu trecerea la postarile mele, in afara de introducere.

  5. Thanks!Sper ca nu te-ai speriat de unele asa-zise obiceiuri precizate de mine in blog, ti-am dat si o replica tot acolo.

  6. Jalnic, eu am asistat odată la o astfel de scenă într-un tramvai. Dacă asta este „iubire modernă”, atunco mă duc să mă călugăresc… Ei, na, nici chiar aşa!

  7. Degeaba va mai mirati cand sunt fete/femei care accepta relatii(cica de dragoste) cu barbati insurati, iar ele sunt constiente de lucru acesta.Iubirea in ziua de azi nu mai este iubire cum era odata, numai sunt acele femei despre care ne povesteau tatii nostri(ma refer in cazul baietilor) care stiau sa iubeasca si te faceau sa te simti barbat in adevaratul sens al cuvantului.E ciudat ce se intampla, iar atunci cand iti cauti iubirea adevarata, nu stii de unde sa incepi, multi care ii stiu au dat peste iubire adevarata mai mult din noroc chior, nicidecum chinuindu-se, ca doar in ziua de azi tinerii de calitate ii gasesti in diferite grupuri bine ogranizate care au scopuri diferite in comparatie cu generatiile ce au infestat societatea aceasta tardiva.Poate sunt nostalgic ca fac referire in general la tinerii din ziua de azi si eu nu stiu cam de ce varste erau respectivii despre care ne vorbeste domnisoara pe blog.

  8. sa stii ca am vazut si eu scena asemanatoare, acum cativa ani buni, cand tipu a luat-o pe „iubita” la palme, pumni, pana a pus-o jos si apoi dadea cu picioarele. sincer aia nu mai este iubire! iar EI nu sunt barbati, ci animale!

  9. In legatura cu violenta in dragoste, aici e devine felul in care au fost conceputi oamenii din punct de vedere biologic, deoarece barbatul are mai multa putere fizica decat femeia, iar pt asta cine e responsabil?Dumnezeu?Hai totusi sa nu dam vina pe el caci ne cunoastem originile din Adam si Eva pe care daca stai bine sa ne analizezi, din punctul meu de vedere reiese ca mentalitatea umana este una animalica.Dar stau si ma intreb oare daca Dumnezeu ar fi dat mai multa putere fizica femeii, cred ca toate a-ti fi fost multumite, iar noi barbatii am fi fost niste sclavi :P, poate nici chiar asa, probabil ca ma exprim cam dur dar intelegeti voi ce vreau sa zic :D.Multi barbati profita de pe urma faptului ca femeia este inferioara in ceea ce priveste forta fizica si din aceasta cauza isi permit multe, profita de faptul acesta ca si cum a-i lovi un copil mic lipsit de aparare…ceea ce nu observa(cu siguranta multi dintre voi) este ca in ziua de azi sexismul a cam devenit o moda in sensul multi adepti ai celor doua sexe se desconsidera…atat si baietii cat si fetele se prejudeca intre ei, defapt stiti si voi si sigur a-ti auzit pretextele celebre de genul „toate fetele sunt asa….si niciuna nu e buna”, insa nu este adevarat.Intr-adevar exceptiile-s putine, dar exista atat in randul fetelor cat si in randul baietilor.Nu cred ca e o idee buna ca barbatii sa priveasca femeia dintr-o perspectiva inferioara, dar nici respectata pentru simplu fapt ca e femeie, ci si pentru felul de-a fi, calitatile de caracter, etc.

  10. ok…,poate scena este putin cam suparatoare, da certurile normal ar trebuii purtate acasa, dar cand iti vine frate…iti vine…si acolo incepe razboiul, pentru scurt timp.
    De obicei o relatie este cea mai frumoasa la inceput cand incepi sa ti descoperi partenerul,atunci exista cele m ai multe compromisuri,fiecare lasa de la el,poftele fiecaruia se ofilesc pentru ca celuilalt sa i fie mai bine.Cu timpul insa, cu cat te obisnuiesti m ai mult cu persoana de langa tine, de abia de atunci incepe propriu-zisa relatie.O iubire se refera la modul in care iti poti rezolva problemele cu partenerul de viata,la ceea ce ii poti oferii material cat si sentimental.Pana si citez „You can’t have love without pain”.Certurile mici si mari fac in mare parte deliciul unei relatii.Imagineaza ti o relatie in care totul merge bine unu lasa m ai mult de la el pentru celalalt, fara certuri, totul simplu..Unde se mai reaprinde flacara dupa un anumit timp? Ea arde dar la flacara mica.Ne trebuie acele pulsatii care ne arata ca traim ,iubim si tot odata suferim, ne arata ca inca suntem in viata, ne arata ca suntem oameni.
    Si pana la urma nu exista o definitie concreta a iubirii doh…ce simti tu ca e iubirea aceea e definitia ta,Important e sa dai tot ce poti si daca cumva se termina intrun fel sau altul, macar esti impacat cu gandul ca ai incercat tot ce se putea, dar na asta este doar opinia mea.

  11. :)) thoamne ..:)) :-j … cred ca ala nu a vrut sa ii cumpere un cadou si de asta s-au certat :))

  12. Iubirea-sentiment sasu..”bibelou de portzelan?”
    Sa sti ca, chit ca nu ma laud cu multa…experientza in domeniul acesta, am ajuns la concluzia ca aceste sentimente se sterg, unii le exacerbeaza, altzii le anihileaza, iar marea majoritate ignora!
    P.S oRICE relatzie ar trebui bazata pe sinceritate si adevar. In ziua de azi, cateodata, observ (fara voia mea) ca exista numai factorul numit avere, bani,avantaje…
    Dragostea se transforma doar in atasament (scam …ca un fisier) in timp ce persoana de langa noi (sau cea cu care inevitabil , prin absurd isi vor impartzi zilelel asa cum vor considera) devine ori recalcitranta , ori nepasatoare…
    p.s Criza morala si nu cea economica-financiara de -abia acum se intrevede. Nu-mi place sa fiu profet, insa in Mania cu Ro , valul de violentza si procesuele interminabile, scandalurile nu numai ca sunt „la mida” dar intrtzin pagini intregi, ne invadeaza timpul,sanatatea si energia…
    P.P.S De unde ai atata inspiratzie?O reala placere sa te citesc si comentez…

  13. Asta nu se mai numeste dragoste, ci pur si simplu este batjocura catre o vietate mai slaba decit el. Respectul nu se obite prin violenta si putere… dar din pacate prea putin sunt cei ce sunt constienti de aceste. Cunosc o famile de intelectuali, cica au chiar si doua facultati, dar am fost martora unei scene uluitoare, ea profesoara …. vb cu sotul de parca era ultimul ciine de pe lumea asta. El Inginer … Director General la o firma destul de cunoscuta drept raspuns … i-a spart falca femeii, a trintit-o pe jos, si a dat cu picioarele in ea. Aparind-o am primit si eu un monoclu bine situat in ochiul drept, a doua zii se iubeau de parca nu s-ar fii intimplat absolut nimic. Si drept intimplare haioasa, am mai si fost intrebata cine mi-a facut ochelarii colorati …

    Si acum ce se mai poate spune ?????
    Hmmm cine mai stie care om , cum gindeste si ce sacrificii aduce iubirii ..????

Lasă un răspuns

