Eve – Set it on fire


De meldia asta m-am indragostit dupa ce am vazut Transporter 3 !!!

De Jason Statham m-am indragostit inca dupa ce l-am vazut in Trasporter 1 si 2, apoi in Crunk si in The Bank Job, Italian Job. Clar ca asa frumusete de barbat trebuie admirat la nesfarsit…

10 gânduri despre &8222;Eve – Set it on fire&8221;

  1. Dap recunosc si eu e un barbat bine, pe film arata marfa si joaca exceptional.E un personaj rugged, e prea tare si e british 😛

  2. Jason Statham e actorul meu preferat….. doamneee ma rog sa scoata filme pe banda 😀 e cel mai bun.. cel mai aratos .. si seriozitatea cu care joaca un rol,si cum se transpune in el .. m-au fermecat..

  3. Hmmm…deobicei prefer sa ador barbatii la care am sanse sa ajung, oricum ca actor e super :). Dar oare in viata reala e la fel de super, cum e pe „textile” ????

Lasă un răspuns

