Voua in cate feluri vi s-a zis ???


Din categoria leapsa va prezint o noua idee pe care mi-a pasat-o colega mea Chrisa .

Leapsa consta in prezentarea numelui si dupa o scurta trecere in revista a modului in care ati fost strigati de catre cei apropiati pe parcursul vietii . Deci pe scurt cum a evoluat numele vostru (asa mai invatam si noi cum ne numim :)) :

Numele meu este Andreea .

Cand eram micuta bunicii imi spuneau Andrei pt ca eram baietoasa si urcam in toti pomii fructiferi de prin vecini . Cu trecerea anilor au inceput sa-mi spuna Andruta din alint si pt ca ma mai cumintisem . La scoala colegii imi spuneau ”colega” pana in clasa a 5a  cand la tv urmaream un desen animat cu Michele Vajont …si lor li se parea ca eu as semana cu personajul…de acolo mi-a ramas Michele pana acum 4 ani cand am cunoscut actualul meu iubit  care imi zice ”dulci” . Acum toti ma striga dulci . Hime vine de la pasiunea mea pt orhidee , nick.ul meu intreg este  himekenyota si si in japoneza inseamna regina orhideelor …eu am decis sa-l prescurtez pt comoditate .


Cam asta este tot !!! O pasez la toti cei care sunt la mine la blogroll si adica :

    6 gânduri despre &8222;Voua in cate feluri vi s-a zis ???&8221;

    1. pe`asta cu orhideea chiar ca n`o stiam. vorbeam acum vreo saptamana cu Ciupa de la ce ti`ar putea veni nick`ul, da` nici prin gand nu mi`a trecut asa ceva. el zicea ca ar putea fi o abreviere de la initialele numelui tau, insa eu am zis ca doar nu`i fi tu o spanioloaica d`aia cu enspe mii de nume :)))

    2. Hello, ms de „leapsa”, foarte tare , imi place..desi seara cand m ai am timp sau imi sare vreo idee/topic in cap..gandesc mai greu, de aici fiind mai dificala completarea acestei „lepse”, oricum ideea e tare , imi place.
      Uite am postat pe al meu o mica povestioara care trebuie terminata si am nevoie de ajutorul tau…si al tuturor, poate iese ceva interesant 😛
      beyondo.

    3. Mă cheamă Cristian. Nu mi s-a spus niciodată Cristian. Cristi, Cristina (ha, ha), Cristache, Cristofor, Cris, Cristiansen. Suplimentar eram numit Pisoiul…

    Lasă un răspuns

