Leapsa…


Multumesc pt leapsa colegei Vaduvaneagra . Aceasta leapsa e mai particulara  pt ca tre sa  răspunzi  cu un singur cuvânt iar prima litera a cuvantului tre sa fie cea a numelui tau .

1.Nume : Andreea

2.Câteva cuvinte din patru litere: alba , alga , arsa

3.Numele unui băiat: Alex

4.Numele unei fete: Arianna

5.O ocupaţie: aaa….(nu imi vine nimic in minte)

6.O culoare :alb

7.Ceva ce o sa porţi în viitorul apropiat: arme (glumesc :))

8.Un nume de mâncare/ingredient: albus

9.Ceva ce găseşti în baie: a  ? (nu gasesc nimic cu a)

10.Un loc: Amsterdam

11.Un motiv pentru întârziere: aaaa….(nu gasesc unul cu a , tre sa recunosc ca e dificila aceasta leapsa)

12.Ceva ce ai urla: Amoreeeeeeeeeeeeee

13.Un titlu de film: Ana cu ochii verzi

14.Ceva de beut: apa

15.Un grup muzical (adica trupă, da?) : Abba

16.Un animal: arici

17.Un nume de stradă: (nu stiu)

18.O marcă de maşină: (nu stiu)

19.Titlul unei melodii: All i need

Leapsa merge la :

Controlez asa ca nu merge cu lamentari si scutiri de la medic!!!! Baietii vreau sa va vad !!!!!!!!!!!

16 gânduri despre &8222;Leapsa…&8221;

  1. Multumesc! ti-o platesc eu

    p.s. ti-am dat un mail in legatura cu o problema de wordpress, nush daca am nimerit mailul…ala cu donapink…ms

  2. Iti raspund aici daca vrei 🙂

    1.Nume : Daniel
    2.Câteva cuvinte din patru litere: dumb :)), doar, deci, dana
    3.Numele unui băiat: Doru
    4.Numele unei fete: Diana
    5.O ocupaţie: DJ
    6.O culoare : da, habar n-am!
    7.Ceva ce o sa porţi în viitorul apropiat: dolari (raspuns de cocalar :)), dar altceva nu mi-a venit in minte)
    8.Un nume de mâncare/ingredient: desert 😛
    9.Ceva ce găseşti în baie: detergent
    10.Un loc: Dublin
    11.Un motiv pentru întârziere: dat parul cu gel :))
    12.Ceva ce ai urla: du-te-n #%#$ #^$^$^ ! 😀
    13.Un titlu de film: Dark Knight
    14.Ceva de beut: Dab
    15.Un grup muzical (adica trupă, da?) : de unde sa stiu? 🙂
    16.Un animal: dihor
    17.Un nume de stradă: Destinului (banuiesc ca exista 😀 )
    18.O marcă de maşină: Dacia
    19.Titlul unei melodii: Desire

  3. Stiam ca nu iti place leapsa …chiar daca nu iti las comenturi te citesc mereu si iti respect deciziile !!!! Te-am sters intentionat !
    😉 😉 😉

  4. Încă o leapşă? Da, Mugur spunea bine, este săptămâna lepşei… Stai să fac un copy paste la teme, fiindcă de-abia intrai pe uşă. Întrebare de baraj: ce fac eu după ce intru pe uşă? Verific blogurile, dacă termenul nu pare cumva deplasat… Preiau leapşa cu mare, mare plăcere…

  5. promit sa fac leapsa in seara asta…cand o sa fiu la munca…..oricum…mai bine mai tarziu decat niciodata:P

  6. ok Rockerdiliu ….stiu ca sunteti stresati cu lepsele astea dar si eu le-am primit si mi se parea normal sa vi le pasez !!! 🙂

  7. nu ma streseaza deloc…dar am zis ca o fac mai bine cand sunt la munca de noapte:d ca sa treaca timpul mai repede:P

Lasă un răspuns

