Vreau sa scriu…


Scriu acest post nu pt ca am ce sa scriu ci pt ca am nevoie sa scriu .Ma  ajuta !As vrea insula aceea pustie despre care vorbim in ultimul timp ,  as vrea sa ma refugiez pe ea si va promit ca va iau si pe voi  !

13 gânduri despre &8222;Vreau sa scriu…&8221;

  1. pentru ca e timpul unei pauze… ne mai adunam creierii pe unde i-am imprastiat…. 🙂 si eu fac / faceam cam tot la fel de aia te-am intrebat

  2. si pentru mine scrisul e o terapie dar mai ales cititul :d si tecitesc de fiecare data cu mare placere si interes…
    acum stiu ca eu sunt mai tacanita de fel dar de ce scrisul colorat?! de ce ?!

  3. Superbă fotografia… În ceea ce priveşte „evadarea”, să ştii că pentru mine SCRISUL este cel mai bun lucru pe care îl pot face uneori. Atunci când scriu sunt prizonierul propriilor gânduri şi mă simt tare bine în „celula” mea… Uite de toate, trec peste orice moment de nelinişte sau de supărare, scrsul poate fi asimilat cu acea insulă. Bineînţeles că nu eşti niciodată singur pe insula respectivă dacă oamenii te citesc. Şi atunci suntem cu toţii un fel de Robinson Crusoe, numai că… împreună…

  4. Superb ! Ai dreptate Cristian … si mie imi place sa scriu chiar daca nu am mereu ceva de transmis !

  5. si eu cand sunt suparata sau cand plang, iau pixu`m mnana si incep sa „dansez” pe`o coala alba. la final, cu un zambet acru pe fata, recitesc ce mi`a debitat mintea, imi dau seama ca`mi fac rau singura, pastrez hartia undeva intr`un colt intunecat al biroului meu..ies afara la o gura de aer si gata 😀 Ale iz bec 8)
    cam asta e „Reteta” mea

Lasă un răspuns

