Uitandu-ne de la aceasi fereastra , fiecare dintre noi o sa vada ceva divers…


me

Sunt zile cand cad in melanconie…ma cuprinde tristetea si filmul vietii mele imi trece prin minte. In ultimul timp sunt dese aceste episoade , si des sunt trista .

eu

Trista pt timpul care trece , pentru cel care vine , pentru nesiguranta pe care societatea azi mi-o ofera… Imi aduc aminte de copilarie si de inocenta , de vremea cand eram cu adevarat fericita si problemele de zi cu zi le rezolvau parintii…Astazi sunt eu cea care trebuie sa ma gandesc la mine si nu imi permit sa traiesc o zi fara ganduri.  As vrea sa pot sa fiu iresponsabila , sa pot sa ma ridic si sa plec, sa fac ocolul pamantului cu un rucsac in spate ! As vrea…

20 de gânduri despre &8222;Uitandu-ne de la aceasi fereastra , fiecare dintre noi o sa vada ceva divers…&8221;

  1. E bine ca te gandesti, trista nu stiu de ce esti. Avem motive sa fim tristi dar mai bine tinem capul sus si sa incercam sa obtinem cat mai multe lucruri, de gandit cu totii ne gandim, si eu am perioade dastea dar imi revin 🙂

  2. viata este frumoasa, iar tu esti o persoana plina de viata. intr-adevar mai avem astfel de zile, dar trebuie sa ne bucuram de viata asa cum este,cu bune si cu rele. Capul sus! 😉

  3. Isamiy multam ! Vezi ca ti-am pasat o leapsa !!!!
    Ale sunt trista pt servici , pt ca as vrea sa pot sa imi permit mai mult, sa pot sa realizez mai mult…

  4. stii, hime, unele studii au aratat ca bloggareala poate trata depresii. esti trista, insa pentru ce anume? pentru ce ai facut gresit? or pt tot ce n-ai facut?
    eu unul, inconjurat de tristete si dupa ce am pierdut un pui ce s-a ratacit pe alt drum decat al meu in singuratate o perioada, nu regret nimic din ce-am facut. regret doar ce nu am facut? regretele ne pot opri in trecut, cand noi tre sa pasim mereu spre viitor.
    fii fericita ca iubesti, fii fericita ca esti iubita, si pt fiecare floare primita

  5. cu toti trecem prin asta

  6. multumesc ptr leapsa, dar o voi rezolva cand ajung acasa, la serv nu prea am timp, sunt foarte aglomerata 😉

  7. hime la momentul potrivit o sa iti poti permite mai multe, incearca sa o iei incetisor, urcand, urcand, urcand ajungi in varf. O sa realizezi mai multe odata cu trecerea timpului. Esti asa batrana? 😀

  8. Hime, cu toti avem momentele noastre. Azi suntem fericiti iar maine ne intristam fara motiv. Incearca sa vezi ce nu merge, rezolva, zambeste. Nu iti face griji, timp este destul.

  9. Nu vom putea să fim niciodată iresponsabili, nu avem cum… Nu putem să fugim de gânduri, nici de noi înşine nu putem fugi… Da, când deschidem ferestrele – poate chiar cele ale sufletului – vedem fiecare altceva, în funcţie de lumea în care trăim sau de lumea la care visăm…

  10. Nu este om care sa nu aiba aceste trairi! nU CRED CA AR EXISTA CEVA MAI UMAN, MAI FIRESC DECAT DORINTA DE A FI IN ARMONIE CU NATURA, CU acel Tot!
    Dorinta ta de ecadare, de auto-depasire, nu numai ca o admir, dar ca si tine,o poti pune in actiune! Garantat!
    Merita sa incerci,nu atat de dragul acestor vorbe …mai mult sau mai putin alese si exprimate direct, ci doar de amuzament!
    Omul , fiinta cu adevarat rationala inzestrata cu talente si simtiri(sau cel putin asa se intituleaza…) se va schimba. Consider acest „dar” de a calatorio cel mai indicat si bun remediu pentru toate nereusitele si ghinioanele ce, cateodata ne mai dau tarcoale!
    P.S . Super punct de vedere!!! 🙂

  11. in fiecare zi ma gandescce frumos era atunci cand eram copil, si nu ma interesa decat sa prind desenele animate de la 7 seara:P. Si eu am avut aceeasi problema, numai ca incet incet am inceput sa o rezolv. Totul tine de mentalitate, oricum la un moment dat toate se vor rezolva…mai usr sau mai greu, ideea e sa iti planifici totul in pasi mici:), plus ca nu trebuie sa iti para rau pt ceva ce sa intamplat, trebuie sa te bucuri PT CA S_A INTAMPLAT!!!! referitor la timpul ce va venii problema este simpla…nu imi fac planuri decat pt viitorul aproiat…eu unul asa supravietuisc in aceasta societate tip jungla, in care se calca pe cadavre pt a ajunge acolo unde vrei.
    Traim intr-o societate in care depravarea a ajuns la maxim….dar se poate si mai rau intotdeauna se poate si mai rau…

    vorba mea….Zambeste, maine va fi mai rau si traieste clipa:D:D:D:D

  12. 1. Plimbati-va cu masina. Parcati la marginea drumului, puneti-va ochelarii
    de soare si scoateti pe geam uscatorul de par. Îndreptati-l catre masinile
    care vin din fata. Acum numarati cîti soferi franeaza brusc în fata
    voastra!

    2. Reîncarcati automatul de cafea din biroul vostru cu cafea decofeinizata
    timp de trei saptamani. Cînd toata lumea va fi depasit dependenta de
    cafea, schimbati-le cafeaua cu ESPRESSO.

    3. Daca scoateti bani la ghiseul bancii la rubrica « scopul folosirii
    banilor » scrieti « pentru marijuana ».

    4. Cînd sînteti pe un coridor, sariti în loc sa mergeti. Apoi încercati
    sa numarati cîte persoane se uita la voi crucis!

    5. Daca sînteti la restaurant si vreti sa comandati ceva, cereti « apa
    plata dietetica ».

    6. Sunati-va prietenii cu cinci zile înainte sa mergeti la o petrecere si
    spuneti-le ca nu veti putea fi prezent din cauza unei dureri de cap.

    7. Cînd scoateti bani de la ATM, apucati-va de strigat din toti rarunchii
    « Am castigat! Am castigat! »

    8. Daca va aflati într-o gradina zoologica, luati-o brusc la fuga catre
    parcare strigand îngrozit « Salvati-va! Au scapat toate animalele! »

    9. Daca aveti copii, la masa de seara spuneti-le ca din cauza recesiunii va
    trebui sa renuntati la ei!

    10. La farmacie, cumparati o cutie de prezervative si dupa aia întrebati
    farmacistul unde este cabina de proba!

    Va garantez ca dupa ce veti fi încercat toate cele zece puncte din aceasta
    lista, veti suferi de orice mai putin de depresie!

Lasă un răspuns

