Tu cum alegi?


De cate ori ascultand o melodie , in mintea noastra rasar aminntiri , momente speciale , sperante pe care vrem sa le realizam cat mai curand ? De cate ori ni se intampla in plina noapte sa ne trezim si sa ne gandim la lucruri sau persoane care ocupa mintea noastra ? De cate ori in timpul momentelor dificile ni se intampla sa ne inecam in mare , in furtuna , si sa prindem curaj de la viata sau de la persoanele care ne stau alaturi ?


In fiecare zi , noi toti , cadem prada evenimentelor si suntem obligati sa luam decizii care ne schimba viata chiar daca nu suntem noi cei care cautam schimbarea .Cum sa reactionam? Cu inima sau cu mintea ?

Inimii nu se comanda , si mintii nu se minte , deci cum sa fac???

Imi este frica sa fiu spontana. Imi este frica sa  gandesc , si in acelasi timp sa decid cu inima. Unde s-a dus curajul ?Curajul cu care sa afrunt deciziile mele , actiunile mele ? Si totusi exista mereu calea cea dreapta , este in fata mea , dar m-am obisnuit sa analizez prea mult , sa complic lucrurile , sa nu vad raspunsurile ! Stiu ca o sa-mi spuneti ca tre sa interpretez ce-mi spune inima , si sa incerc sa fac cea mai buna alegere pt mine .

Dar eu azi va intreb  : Voi cum faceti alegerile voastre ? Cu inima sau cu mintea ?


14 gânduri despre &8222;Tu cum alegi?&8221;

  1. Depinde la ce te referi.Daca e vorba in dragoste logic ca gandesc cu inima.Daca is alte situatii mereu cu creierul .Niciodata nu gandesc cu inima unde nu trebuie.Trebuie sa fii dura,altfel toti o sa profite is o sa te surclaseze.(propria experienta) .

  2. In primul rand, poza a doua este superba. Buuun, pai de obicei aleg cu inima (nu ca nu as avea minte) dar cand e vb de sentimente mereu am ales cu inima cu toate ca nu e bine intotdeauna. 🙂

  3. eu unul incerc sa aleg cu mintea. zice ca da rezultate mai bune… 🙂 dar aleg si cu inima de multe ori… mai ales cand vine vorba de prieteni…

  4. Prima data ma consult cu inima, dar mai apoi trec toate informatiile printr-un filtru din minte. Ajung de cele mai multe ori sa aleg cu mintea, saraca inima nu ia intotdeauna deciziile corecte.

  5. de cele mai multe ori, ca sa nu zic de fiecare data, aleg cu inima chiar cu riscul de a avea de suferit pe viitor 😀 . poza a 2-a este superba! 😉

  6. ^ nu`mi plac valurile ca vin si sterg tot 😦
    inima trebuie sa fie atent supravegheata de minte ca altfel s`ar putea s`o ia razna rau de tot :PP

  7. Eu intai folosesc mintea la analiza si apoi daca trec testul mintii, deciziile le iau cu inima…(iti las si id-ul meu pentru ca vreau sa vorbesc mai multe cu tine…sunt la inceput si as cam avea nevoie de ajutor…id-ul meu este : the_bestm2004…)frumoase articole…

  8. Buna,uite am surfat putin pe aici, sunt nou in domeniu….sper sa nu deranjez.
    in legatura cu postul acesta : ai incercat sa te lasi dusa de val vreodata?, sa nu gandesti inainte, sa nu analizezi nici nu minte nici cu inima?Pur si simplu….vezi ce e pe moment si atunci iti vei da seama….

  9. beyondo nu deranjezi , simte-te ca acasa !!! Poate imi lasi si mie adresa blogului tau ! (asa surfez si eu pe la tine)

  10. Greseala pe care o faci tu, o face majoritatea oamenilor in ziua de azi. Admir oamenii care fac invers. Si as vrea sa cunosc cat mai multi.

Lasă un răspuns

