20 de gânduri despre &8222;Fara cuvinte…&8221;

  1. Domnisoara din primele doua poze nu vroia sa isi storceasca sani, sunt sigura ca nu vroia sa fie vulgara :)). Cea din a treia poza avea candidoza, nu-i de ras mai :D. A patra e geniala. Cat despre ultima…sunt sigura ca se tinea de copac pentru ca cu gravitatia nu e de joaca si nu vroia sa mearga in 4 labe.

  2. primele doua poze sunt sigur destinate barbatilor!a 3-a poza au tupeu si sigur erau la prima intalnire,tipu’ vroia sa sa convinga ca tipa ii spune adevarul si anume: ca este virgina! 😀 .iar ultima poza, am si o curiozitate, cu ce si cara???:D

  3. apropo hime: iti multumesc ca mi-ai dat motiv sa mai zambesc si eu, dupa o zi de „toata frumusetea” 😉

  4. aia cu masturbatul e prea de tot…adica poate sunt eu pe stil mai vechi dar… tanty la mare imi place…era un clip cu de ce nu fac mamicile yoga nu stiu une l-am vazut…se potriveste perfect aici :))

  5. @bloggerulcici sa inteleg ca iti place tehnica artistului si felul in care a reusit sa prinda umbrele in fotografie ??? 🙂 🙂

Lasă un răspuns

