Azi am hoinarit…


Astazi m-am decis sa imi acord o zi doar pt mine. Asa ca de dimineata mi-am facut cafeaua , am anuntat pe toti(servici , prieteni , familie) ca nu sunt pt ”probleme familiare”o minciuna mica se iarta….cred)  am facut o baie cum de mult nu mai facusem si m-am instalat pe canapea la televizor ! Am mancat in pat (simteam nevoia!) , si am fumat la pc. Ce zi superba … Mai mult am reusit sa ma pensez !!!

m

Cred ca o sa mai profit si o sa imi dedic si alte zile mie…

6 gânduri despre &8222;Azi am hoinarit…&8221;

  1. Este nevoie, câteodată, şi de astfel de zile. Poate că simţeai nevoia să te odihneşti, poatre vroiai să fii singură, poate nu aveai chef de nimic şi ai vrut să o „lălăi”, cum spun eu… Bineînţeles că ar trebui să fie cât mai multe zile numai şi numai pentru tine…

  2. Da asa este Cristian , cateodata simt nevoia sa inchid telefonul , usa , televizorul si sa stau sa ma relaxez ,sa fac lucruri pe care nu le faceam de mult !!!

    Azi ma gandeam ca nu am facut niciodata o excursie in bicicleta !

  3. Daca stau bine sa ma gandesc 😕 la cat de lenes sunt cred ca in fiecare zi mi-o dedic mie :)) :).Adica vin de la scoala la 3 si dupa aia dorm :X …cam pe la 7-8 …..(azi e exceptie :)) ) ….dupa aia am serialu,iar dupa calculator.Fix ce imi place.:))

  4. eu mi-am luat zile libere de aproape o saptamana! diferenta e ca mi-am luat zile libere de la scoala… banii pe care nu-i produc vin si daca merg la scoala si daca nu merg la scoala…

    so… e fain ca ti-ai putut lua o zi de asta, just for yourself. cred ca prinde bine din cand in cand sa te detasezi de tot ce inseamna agitatia cotidiana si sa te bucuri de putina intimitate… 🙂

  5. ai servici? hmm…eu mereu mananc in pat :))))) deci sunt rege 😀 eu nu-mi permit sa-mi iau liber acum, nici nu fumez deci o sa-mi iau la vara ptr conediu, si asa aici la mine e lejer 😀

Lasă un răspuns

