Logica


O doamna casatorita si o doamna single  dau un interviu. „Eu sunt single” spune cea grasa. „Eu sunt casatorita” spune cea slaba. Se stie ca cel putin una dintre cele doua minte. Care este aceea ?

d

14 gânduri despre &8222;Logica&8221;

  1. cea grasa daca e prea grasa s-ar putea sa faca cat 2 slabe….deci e duble :)) ( raspunsurile mele sunt complet pe langa logica deci nu ma luati in seama 🙂 )

  2. Cea slaba minte.Cea grasa e casatorita deoarece barbatsu e obezofil si ii plac grasele b-) :)) >.Aia slaba e prea slaba pentru-ca nu are nimic de arata .Parerea mea :)) 😀 b-)

  3. Iulian si Saychese imi place imaginatia voastra !!! Tre sa mai postez subiecte de tipul asta…ma distrez cumplit !!!

  4. :))
    buna intrebare.
    ce stim? stim ca sunt 2 tipe. una grasa si una slaba. cea grasa este nemaritata si cea slaba e maritata. si mai stim ca cel putin una din ele mint…

    hmmmm…

    rezolvarea e simpla: daca cel putin una minte, inseamna ca nu conteaza care este mincinoasa. putem afirma, deci, ca amandoua „gagici” mint

  5. Manu si Cristian aveti dreptate . Mint amandoua ! Explicatia este cea pe care a dat-o Manu .Dar vreau sa felicit si pe colegii mei Iulian si Saychese care sunt foarte simpatici si in seara asta mi-au oferit cateva minute de ras sanatos !!!

  6. 🙂 @bloggerulcici iti explic mai bine : Stim sigur ca una dintre doamne este casatorita si una-i single . Doamna cea grasa a zis ca este single iar cea slaba a zis ca-i casatorita.Daca cea slaba ar minti , inseamna ca nu ar fi single si ar fi casatorita…deci am avea doua doamne casatorite (asta-i imposibil). La fel si cu doamna grasa :daca ar fi ea cea care ar minti atunci am avea doua doamne casatorite (imposibil pt ca avem certitudinea ca una este casatorita si una este single) .
    Concluzia : amandoua mint !

Lasă un răspuns

