De ce ???


enigma

Un tip intra intr-un bar. Se indreapta spre barman, si ii spune ‘Da-mi un pahar cu apa’. Barmanul scoate un pistol, i-l pune la tampla si il tine 5 minute. Cel care ceruse un pahar cu apa ii multumeste si pleaca.

De ce ii multumeste, desi nu primise apa ceruta?

23 de gânduri despre &8222;De ce ???&8221;

  1. Pentru incredibila experienta pe care barmanul i-a pricinuit-o, cu toate ca el ceruse doar un pahar cu apa?

    PS: Se spune ca sa ai un pistol la tampla e unul dintre cele mai uimitoare feelinguri din lume, se cunosc cazuri de persoane care au lesinat de teama…

  2. offff, offff, offf, cu amabilitatile mele am ratat iar marele premiu
    spune-ne hime, zi-ne, lumineaza-ne. esti in aer

  3. ok…cand consumatorul a intrat in bar , a cerut paharul de apa pt ca sughita . Barmanul s-a gandit sa ii ajute si a gasit metoda cu pistolul destul de eficienta .

    🙂

  4. Pai cred ca barul era de ala tipic camionagiilor americani .Adica cu multa bautura mai pe scurt ca la porci :)) .Si ala …poate na….ia cerut un pahar cu apa :)) ,barmanu sa enervat ca el stia doar de tarie si a scos pistolul …:| …asta e varianta mea :))

  5. eu in locul barmanului trageam..ce porost intra intrun bar sa ceara apa? /:) glumesc… i-a multumit probabil ca l-a facut sa realizeze ce prost e ca l-a parasit gagica si s-a dus sa agate alta 🙂 habar nu am 😐

  6. sa am pardon, saru’manusitele matale coana, da’ puteti da click pe maimutoiul din titlu commentului

Lasă un răspuns

