Voua vi se intampla ???


tera

Ma gandeam astazi ca noi umanii suntem diversi … diversi in religie , diversi in culoare , diversi in gandire , obiceiuri , sex , traditie…si totusi suntem la fel . Nu stiu daca voi va opriti cateodata din ceea ce faceti si va puneti acele faimoase intrebari existentiale tip: De ce eu sunt eu ???

Astazi ma gandeam aiurea (din lipsa de ocupatie :)) si prin minte imi treceau intrebari de orice fel …nu stiu daca este normal sau nu , dar in ultimul timp mi se intampla des . Ba mai mult ma gandesc ca poate m-am nascut cu un scop. Ca tre sa fac ceva , (inca nu stiu ce ) dar cu siguranta nu am ajuns aici doar ca sa mor …

Poate imi trece , dar in dubiu vroiam sa va intreb : Voua vi se intampla sa aveti zile …ciudate ca a mea?

14 gânduri despre &8222;Voua vi se intampla ???&8221;

  1. Daaa….cateodata cand vreau sa ma gandesc la nemurirea sufletului :)) ….adica cel mai des in ora de mate ,chimie si fizica.Atunci ma iau toate intrebarile astea.Aaaa…da….si cateodata acasa.Cateodata ma gandesc oare cum era daca nu eram :)) ….. si cumde is acum…..de ce tocmai eu !?:)) ….

  2. Da, cand stau si nu am ce face si ma bantuie gandurile. Cand vad ceva ce ma impresioneaza si ma opresc si ma bucur ca am avut ocazia de a participa. Cand vorbesc cu prieteni despre nemurirea sufletului. De ce eu? De ce acum? Ce trebuie sa fac? De ce eu sunt eu? Cum eram daca nu eram eu?

  3. Aham…serile cand ma uit pe pereti cate 2 ore;))
    De ce iti pui intrebarile astea?Ai in jur de 20 de ani? 🙂 ..ma uit acu sa vad dak scrie ceva despre tn 😉

  4. a fost ziua ta si nu ai spus, si nici nu ai dat de baut 🙂 LA MULTI ANI, cu scuzele de rigoare pt intarziere
    sper ca e valabila chestia cu „niciodata nu-i prea tarzxiu 🙂 „

  5. LA MULTI ANI!….weeee :-w…de ce nai pus si tu un post ceva ca e ziua ta …sa stim si noi :)) ….Sa ai parte de bucurii,fericire,impliniri ,succese sau „succesuri”(cum vrei :)) ) si …:-? ….tot ce vrei tu ! 😀 :* 😀 <:-P <:-P <:-P <:-P

  6. Foarte interesant Scriu si spun lucruri din astea deoarece am experimentat si eu de cateva ori „momente” din acestea de auto-analiza, de reflectzie! Ma bucur, fara sa ma consolez cu ideea , dar sunt perfect constient ca numai aceste „momente” ne pot spune despre noi multe lucruri de care, in stare asa-zis normala, ori uitam, ori ny bagam de seama…ACUM AM SI EU ACEA senzatie ca nu sunt …in minoritate, ba mai mult xista persoane si in jurul meu ce isi fac constient analiza.
    P.S TINE-O TOT ASA…MA REFER in legatura cu articolele!

  7. Ma bucur ca iti plac Zadkielix, o sa incerc sa scriu despre lucruri cat mai interesante …oricum colegi acum ma simt mai bine…nu sunt singura pe aici…vad ca si voi aveti intrebari fara raspunsuri !!!

  8. Bineînţeles, tot timpul gândesc că am apărut pe lume ca să las ceva în urmă… Şi nu mă refer la copii, asta este detul de simplu de făcut…

  9. cam in fiecare seara cand ma bag in pat ma gandesc la lucrurile astea pana adorm 🙂

Lasă un răspuns

