Care este tezaurul tau???


tezaur

Toti avem o comoara ascunsa (sau nu ?) . Toti pretuim ceva mai mult decat orice . Care este comoara voastra ?

18 gânduri despre &8222;Care este tezaurul tau???&8221;

  1. da de ce intrebi …esti cum securista …sau lucrezi la SRI si vrei sa vezi ce „tezaur”avem noi ?:> :)) 😉 .Tezaurul meu…:-?….pai cred ca familia.Pe restul nu pun pret :)) .Aici la familie ma refer si la unchi,matusi,bunici etc:)) .Suntem foarte uniti si de aceea imi e si „tezaurul”meu 😀 :X:X:X

  2. Ale m-ai facut din nou sa zambesc !
    Doru si mie imi place muzica , dar nu este tezaurul meu !
    Tismanaru te felicit din nou pt bebe’ul pe care il asteptati si ai grija de tezaurul tau pt ca este cel mai pretios !
    Anonima nu stiu cum sa te gasesc , poate imi lasi si mie adresa ta de blog .

  3. Aş putea să spun că marea mea comoară este sufletul. Dar pare exagerat, fiindcă nu eu sunt cel mai sufletist om de pe pământ. Aş putea să spun că marea mea comoară este iubita mea, dar iarăşi ar putea crede cineva că blufez. Cred că marea comoară este viaţa pe care o trăiesc. În fiecare zi deschid capacul şi găsesc altceva. Ştiu că seamănă cu replica din Forest Gump – viaţa precum o cutie cu bomboane de ciocolată – dar acesta este adevărul…

  4. Sufletul omului, bunatatea sa, virtutzile pe care le cultiva ca si talentele ce le are mostenite de Sus si ce ar trebui sa si le dezvolte in permanenta ar fi cu adevarat comorile, tezaurul cel mai de pretz.
    Nu contesc ca si „bunurile materiale: sau (asa cum se mai gasesc in expresii-„bunurile lumesti”) nu au importanta lor, insa ponderea cea mai mare a omenirii ar trebui sa se orienteze si sa caute in interiorul sau.
    Cuvintele Mantuitorului nostru Iisus Hristos, rostite acu 200 de ani au o valoare si pentru oamenii din aceste timpuri:” Cautati Imparatia lui Dumnezeu si dreptatea Lui si toate celelalte vi se vor adauga voua!”
    Este si motivul pentru care mi-am permis a te comenta…
    P.S eXTRAORDONARA TEMA de reflectie propusa! Sincere felicitari ca abordezi si acest gen de provocari si teme. Pentru mine,aceste idei constituie un adevarat mod de a imi adresa intrebari, de a ma limpezi si de a gandi in adevaratul spirit (daca mai exista asa ceva) al umanitatii.Chit ca aceasta umanitate se tarsate mai mult si se lupta cu fel de fel de patimi, crize etc, nu trebuie uitat „ce anume avem de pretz”…
    PPS Pe zi ce trece a devenit o reala placere de a te lectura si comenta! Blog-ul tau este intr-adevar o mare binefacere!

  5. tezaurul meu..nu e vast dar e secret 🙂 merci ca m-ai facut sa imi amintesc ce e cel mai important..

  6. Tezaurul meu e format din mai multe lucruri….familia, muntele (sau mai bine zis urcatul pe munte) si prietenii…prietenii adevarati logic. Fara aceste trei lucruri nu as putea sa traiesc. Au fost sunt si vor fi cele mai importante lucruri din viata mea:P

  7. Persoanele care sunt aproape de sufletul meu. Adica familia si prietenii, iubitii nu ii includ, pentru ca cei enumerati inainte au investit mult timp si sentimente, pe cand o relatie este trecatoare.

Lasă un răspuns

