Azi m-am plimbat cu trenul !!!


170220093099

170220093087

170220093094

Astazi nu am reusit sa va citesc si nici sa postez nimic pt ca toata ziua am fost in afara orasului !!!! Si ca sa va demonstrez ca nu va mint am postat cateva pozici cu mine si cu Nico la plimbare .

15 gânduri despre &8222;Azi m-am plimbat cu trenul !!!&8221;

  1. Frumoase fotografii, sper că şi călătoria a fost la fel de reuşită. Dacă vorbim despre trenuri, mă văd obligat să mărturisesc că nu am mai mers cu acest mijloc de transport de vreo doi ani. Foarte urât din partea mea, mai ales că îmi plac trenurile. Din punctul meu de vedere, simbolizează ideea de drum lung, pe care mergi fără să ştii neapărat care este punctul de destinaţie…

  2. da , si mie imi place sa merg cu trenul pentru ca reusesc sa ma pierd in peisaj ; privesc pe geam dar nu privesc …am timp sa gandesc , sa imi imaginez …

  3. frumos, eu nu ma mai urc intr-un tren de cand m-au facut de telefon 😀 si unde te-ai plimbat? nu puteai sa alegi tramvaiu’ sau metroul? 😀

  4. nici eu n`am mai mers de ceva vreme cu trenul! uneori mi`e dor sa ma urc intr`un tren…sa fac 5, 6 ore pana acasa! sa rasfoiesc un FHM, sa beau un suc linistit…sa ma uit pe geam…:-<

  5. da este o experienta placuta mai ales ca azi trenul este un optional ! toti avem masini si trenul a ramas pe acolo prin amintirile remote !

  6. ce dor imi este de o plimbare cu trenul;) pana acum cativa ani nu stiam ce aia masina, numai cu trenul circulam 😀

  7. 🙂 da e placut mai ales cand din tren vezi chestii de genul asta :

    eu iau trenul de cateva ori pe saptamana sa merc la facultate si de fiecare data e o placere 🙂

  8. 🙂 asa este, e un privilegiu pentru ochii norocosilor care il pot vedea 😀
    si da m-am intors 😀 eram nehotarata dar mi-am revenit 😉

  9. Interesanta experientza presupun…Dupa cate observ din poze, te-ai simtit in largul tau pentru ca ai calorit intr-o „Sageata albastra” si nu ai avut prea multzi oameni (mai mult sau mai putzini stressatzi ) prin jur…
    Cat priveste poz(n_ele,interesanta si atitudinea ta chique… Daca nu te citeam si nu stiam ce postezi, aveam indrazneala sa afirm va ai face parte din ” Cosa Nostra”…
    \ Insa, adevarul este ca ai dorit doar sa apari asa cum ai simtzit si ai considerat de cuviintza sa apari, in acel moment!
    Si pentru acest lucru te admir…
    P.S. OFF-TOPIC
    SUPER-ARTICOLE POSTATE DESPRE DIVERSE CIVILIZATII!Tot respectul si consideratia,intrucat istoria m-a pasionat si in continuare sper sa ma atraga,asemeni unui magnet, atunci cand am descoperit-o din scoala si din cartile bunicului…
    😉 🙂

  10. Zadkielix sunt ochelari mei pe care ii port zi de zi…nu stiam ca sunt asa de …”cosa Nostra ”

Lasă un răspuns

