Ştiu că sunt genial


Ştiu că sunt genial.

De Bogdan Barbieru

Mi s-a mai spus. Şi ca orice geniu am momente geniale. Mi s-a spus şi asta. Ştiu că sunt arogant şi, uneori, nenorocit prin prisma stilului direct pe care îl am. Şi asta mi s-a mai spus! Dar ce vină am eu că m-am născut să fiu genial, să am momente geniale şi aroganţă, să fiu nenorocit? Niciuna! Îmi place să aud şi să mi se spună aceste lucruri. Cui nu-i i-ar place? Nu-mi place, în schimb, să fiu lovit şi înşelat pe la spate, dar, de obicei, anticipez din timp aceste mişcări. Doar sunt genial şi arogant! Ştiu că precum orice genial există probabilitatea să rămân singur. Lucrul acesta îl detest. Nu-mi provoacă moartea senzaţii de frică. Ci singurătatea! În fond, nu există prieteni, ci doar momente de prietenie. La fel cum, dacă nu ar exista proştii, eu nu aş mai fi genial. Ci doar normal. Poate mediocru. Sunt unul dintre oamenii care încă mai cred în onoare, pe care răsfăţul milioanelor de euro nu-i cumpără, care nu se tem de adevăr. Nu-mi place să mă ascund în spatele cortinei! Ştiu să fiu mecanic la trenul vieţii, pentru că, dacă el – trenul – se opreşte în neant şi n-aş şti să-l reabilitez, aş fi terminat. O ştiu şi mi s-a mai spus: sunt genial! Amintirile nu mă chinuiesc, aparţin trecutului, iar eu prezentului şi viitorului. Nu-mi dovedesc nimic, poate unora nevoia de a îşi justifica existenţa. Ele sunt trecut, eu prezent. Şi sunt genial! Îmi place să fiu genial. Dar şi drept, să judec drept. Să fiu obiectiv. Nedreptatea este singura blasfemie din lume. Poate chiar şi cea mai umilitoare. Ştiu că o să spuneţi din nou că sunt genial. Dar sunt şi arogant! Consider moartea o eliberare şi sper, uneori chiar mă rog, ca dincolo lumea să nu fie la fel de crudă. Altfel, totul nu este decât scena unui teatru pe care se joacă acte demonice! Am iubit cu adevărat pe cineva, dar n-a fost să fie. Asta am spus-o pentru a arăta că nu sunt un seducător. Doar senzual. Şi genial! De ce mi-am făcut blog? Pentru că aşa am vrut eu. Să-mi oftic mai rău duşmanii! Pentru a prezenta oamenilor adevărul. Şi pentru că un genial arogant trebuie să aibă şi aşa ceva! ALTE LUCRURI DESPRE MINE – M-am născut acum 21 de ani, într-o zi de iarnă, când dimineaţă era un ger pătrunzător şi seara soarele ardea, între Valentine’s Day şi Dragobete ca să fiu înconjurat de dragoste şi pentru a fi genial! M-am născut din dragostea părinţilor mei, la Mizil, un oraş ce l-am considerat cimitir al copilăriei mele, într-o zi de 16 februarie 1987. – Am terminat un liceu cu profil economic, dar sunt scriitor şi jurnalist. Am început facultatea de jurnalism în Bucureşti şi, printr-o cumetrie cu şuşanele, am sfârşit prin a fi la un pas de a finaliza Facultatea de Ştiinţe Economice din Braşov de pe coclauri. – Cred că am peste 1000 de articole publicate, începând din 2003 până în prezent, 100 de poezii publicate, între 2002-2006, mai multe creaţii în proză, între 2006-2008, iar în curând, adică în martie anul viitor, pentru că sunt genial şi arogant mă pregătesc să public o carte, intitulată sugestiv „În amintirea suferinţei”, nu că i-aş fi spus adio de tot suferinţei provocate de iubire! Doar genialul îşi găseşte greu iubirea! – Am jucat şi teatru, am avut câteva reprezentaţii între 2005-2007, dar deşi unii au spus că pe scena am fost un bun actor, în viaţa de zi cu zi nu pot fi deloc un actor, chiar de aş încerca nu aş reuşi. – Mă pregătesc să dau naştere unei organizaţii non-guvernamentale, ce se va numi Aka Research Group – ARG, cred că sunt însărcinat cu ARG în luna a nouA

10 gânduri despre &8222;Ştiu că sunt genial&8221;

  1. Da este deosebit Bogdan … apropo Cristian mi-ar place sa public poezia ta ”Dialog cu ploaia…”!

  2. nu stiam de ce asta, descopera.
    eu cunosc viata la blog cu mult inaintea ta; daca tu o descoperisi mai tarziu asta-i treaba ta 😀

  3. poti sa fii tu cat de genial vrei , dar cu tot cu aroganta ta ( care, crede`ma, nu mi`e deloc straina, stiind si eu cum sa jonglez cu ea ), n`ai sa apartii niciodata viitorului 😛 bucura`te de prezent ca viitorul..ummm…we`ll never know…nu poti fi siguri pe ceva ce nu cunosti 😛
    si cu actoria, m`ai dezamagt. cum nu poti juca un rol in viata de zi cu zi ?of,of 🙂

  4. IMI PLAC OAMENI CA TINE…SINCERI, ONESTI (atat cu ei insisi cat si cu cei din jur), directizi si in acelasi timp accesibili, in sensul ca ceea ce ai prezentat are,pe langa stilul tau (fiecare este unic si inegalabil), ACEA POEZIE, acel lucru cu adevarat artistic….
    Te apreciez pentru acest articol , publicat pesemne de colega ta-domnisoara Andreea, in care am descoperit un spirit ales dar si un baiat cu o personalitate puternica.
    Cu speranta ca vom comunica, te rog frumos (daca nu-tzi cer mult) sa-mi lasi si mie adresa ta de blog.
    Ca sa nu para publicitate, cu toate ca,( artist fiind stiu ce greu se poate obtine), imi voi lasa si eu adresele de blog, cu mentiunea ca eu sunt mai „nou” in spatziul virtual-doar 1 an si 3 luni…
    Cu respecte,
    Daniel Mihai
    p.s Multzam fain m-melle Andreea ca lasi si promovezi pe colegii tai. O alta dovada de altruism ce mai rar mi-a fost dat sa o cunosc.
    P.P.S
    Adresele sunt
    http://danielix.wordpress.com- blog-ul pe care scriu frecvent
    si
    http://zadkielix.wordpress.com- un altfel de blog ,in care preiau mai mult informatzii cu caracter religios sau predomina articole in acest sens.

  5. Andrei :

    Esti atat de genial ca nu ai habar de gramatica…

    Mie imi place articolul…. 😀 E onest! oricum bacalaureatul stim ca nu-l dau toti iar rata de promovare e zero …prin concluzie un popor analfabet si ipocrit….oricum e genial articolul 😀

Lasă un răspuns

