Ori a inebunit lumea ori am inebunit eu…voi ce ziceti????


Hoinarin eu pe net uita ca dau peste asta . Mai sa lesin !!! Unde ai mai pomenit asa ceva??? Biserica face acum si de agentie matrimoniala??? Pai nu au nimic mai bun de facut???

Uitati-va si voi si spuneti-mi daca am inebunit eu sau ei sunt dusi cu capul …ba mai mult , au facut o petitie impotriva ”numarului fiarei” pe pasapoarte !!! Circ ca la noi la romani nu o sa mai vezi nicaieri !!!

16 gânduri despre &8222;Ori a inebunit lumea ori am inebunit eu…voi ce ziceti????&8221;

  1. … Si daca este un pic ..adevarat?
    Nu fac parte din „curentul” celor ce vad „in negru” evenimentele, dar nu pot sa nu observ ca aceste „permutari” aceste scenarii , parca nu numia ca ne inunda viata, ne fac sa ne robotizam,dar mai au si „darul” (infect) de a ne agasa.
    Apreciez doar atitudinea ta (usor light) la adresa aceasta… Insa, fii cu bagare de seama, numai in Apocalipsa si in scrierile diversilor oameni cu spiritualitate(ce au profetit aceste timpuri „aflate in criza-inspecial cea spirituala) se afla si acest scenariu…
    Sper sa nu te fi indispus cu aceast punct de vedere, m-melle!
    off-topic
    O SEARA EXTRAORDINARA…
    VALENTINE S DAY, DACA CU ADEVARAT CREZI IN ASA CEVA…CU ADEVARAT…”happy!”
    Cu respecte
    Daniel Mihai

  2. Daniel Mihai eu cred ca Dumnezeu nu are nici-o treaba cu Agentiile matrimoniale…iar in acel site exact asta fac !!! Nu m-ai indispus , orcine e liber sa gandeasca si sa isi exprime parerea si nu trebuie sa coincida cu ce spun eu… sunt deschisa discutiilor , dezbaterilor si respect pareri diverse de a mea .

  3. Deci cred ca ma bate gandul de acum sa ma spovedesc online b-) :)).Nu ma mai scol de dimineata de la 6 sa ma duc sa prind loc :)).. .Ma trezesc la 10 si ma spovedesc de la calculator.:)) .Thoamne unde sa ajuns.

  4. =))=))) Doamne Iisuse Hristoase,fiul lui Dumnezeu,Miluieste-ma! Sa nu o iau razna ca ceilalti:))

  5. deci…e crima! =)) eu radeam in urma cu cateva saptamani de un popa afacerist din orashul meu natal, care si`a facut spot la biserica care i`a fost incuviintata si l`a pus pe un panou publicitar din centrul orasului! :)) a innebunit lupu`!:))

  6. la asta sincer nu ma asteptam, cred ca s-a intors de tot lumea cu fundul in sus..Doamne Fereste! pana unde va ajunge cu tehnologia asta?aiurea oricum…

  7. sincer…ma steptam la asa ceva…am ajuns sa vad in biserci in timpul slujbelor campanie electorala deci daca se gandesc pe o pagina web sa faca o chestie de socializare nu ma mira prea mult

  8. Deci e clar…daca inca nu ti-ai gasit jumatatea…ultima sansa ramane biserica….jeeez cine a avut ideea asta ar trebuii sa stie ca este o idee foarte proasta, care nu este etica si nici morala din pct. meu de vedere… adica sa fim seriosi…biserica condamna preacurvia…deci implicit si „saiturile” de matrimoniale…si ei ce fac???
    Pai nu e frumos deloc domnilor propavaduitori ai crestinitatii…

    P.S. nu-s credincios deloc dar mi se pare super aiurea…dar si super amuzant in acelasi timp;))

Lasă un răspuns

