Leapsa de la Grape (nu uitati sa o luati ca ne controleaza!!! :))


1. Parfumul preferat?
eu folosesc unul de la Bvlgari se numeste Jasmin Noir si il ador
2. Rujul preferat?
nu folosesc decat balsam sau luciu
3. Sampon&Balsam de par?
Garnier
4. Bautura preferata?
suc de fructe in general , ceai verde si vin rosu sec

5.Brand-ul preferat?

pt jeans imi place lee ,pt restul cumpar tot ce imi place…
6.Cercei, inele sau lantisor la gat?
-am o singura pereche de cercei din aur alb cu pietre semipretioase cadou de la maicamea , tot de la ea am si lantisorul care are o steluta , iar de la iubit un inel (avem amandoi aceleasi inele), in rest nu port nimic .
7.Cu machiaj sau fara?
-fara…doar la Craciun , revelion si ….atat !
8.Gel de dus?
-unul neutru de la…(nu imi aduc aminte acum )
9.Ce nu-ti lipseste niciodata din geanta?
-balsamul de buze si cheile !

12 gânduri despre &8222;Leapsa de la Grape (nu uitati sa o luati ca ne controleaza!!! :))&8221;

  1. 1. fahrenheit, str8, Davidoff
    4. Cola(nu e buna stiu), suc natural
    5. Adidas iar blugii nu conteaza 🙂
    6. bratari si lantz
    8. adidas

    bafta 😀

  2. =)) bun titlu…imi place :* Bv esti o fata constiincioasa :)) Multumesc, nota 10. Sa faci o poza la cercei…mi-ai starnit curiozitatea
    🙂

  3. culmea e ca nici temele pt scoala nu mi le fac, da` pt Fructu`, tre` sa scriu ca de nu, ma toaca :-s
    stii ce smechera`s eu :)) ? [ si bleaga pt ca acum imi dezvalui siretlicul 😛 ) stau sa cietsc ce zic fetele din blogroll`ul ei si abia dupa aia ma apuc si eu sa scriu =)) de ce ? de lene si DE AIA! 😀

  4. 1 – str8
    2 – nu folosesc
    3 – spala-te si du-te
    4 – Jack Danyels
    5 – Ecko 😀
    6 – am …da nu port
    7 – fara
    8 – str8…………againnnnnn
    9 – n-am geanta :))

  5. 1. coolwater de la davidoff sau armani code
    2. rujul de pe buzelel fetelor :))
    3. otetul de mere:))
    4. fanta de lamaie sau cappy de grefe! *
    5. celio…
    6. dupa ce de`a lungul timpului am pierdut vreo 2 lantisoare din aur, m`am oprit la unul cu cruciulitza din otel inoxidabil 🙂 deocamdata il am de vreo 2 ani si sper sa nu`l ratacesc si pe asta 😀
    7. si cu…si fara 🙂 o fata trebuie sa frumoasa asa cum e ea naturala, iar cand se mai si aranjeaza tre` sa fie superba! =p~
    8. acum cred ca am unu` de la str8
    9. hm…boxeri, gel de dush, sampon, pasta de dinti, periutza si incarcatorul de la telefon! =)) fiind baiat, ma refer la geanta de voiaj! :))

    *dupa o noapte in care fac exces de licori bahice! :)) rar, dar bine! 😀

Lasă un răspuns

