Sex si ciocolata :o reteta care face bine creierului !


Sexul si ciocolata fac bine creierului . Au descoperit acest lucru doi cercetatori englezi (deja stiu parerea lui Alexxutzu despre ei :))Terry Horne (psiholog cognitiv) si  Simon Wootton (biochimic) si o spun in  in cartea «Teach Yourself: Training Your Brain»

Din ceea ce spun cei doi autori sistemul cerebrl este influentat de stilul de viata pe care il adoptam , de factorii genetici si de ceea ce mancam . Sexul este un element cheie in viata noastra si trebuie sa-l facem cat mai des . Este o activitate care ne mentine in forma creierul si stimulii care ajung la acesta provocati de excitatie sunt pozitivi .
sex

In carte gasim o serie de indicatii utile pt a ne orienta propriul stil de viata si pt a ne mentine activa mintea .In capitolul BLISS (Body-based pleasure, Laughter, Involvement, Satisfaction, and Sex) autorii vorbesc despre abinamentul perfect sex-ciocolata , 2 ingrediente care nu ar trebui sa lipseasca creierului nostru !Si tot cei doi doctori confirma ca barbatii au o imbatranire mai frumoasa tocmai pt ca se gandesc mai mult la sex , si pt ca stimuleaza mai mult creierul (eu zic ca-i doar o scuza !!! Baieti sa nu dati vina pe acest articol atunci cand o sa vreti sex de n ori pe zi !!! )
ciocolata

21 de gânduri despre &8222;Sex si ciocolata :o reteta care face bine creierului !&8221;

  1. „Sexul si ciocolata fac bine creierului „…=)) Pt ciocolata nu bag mana`n foc cum ca ar fi adevarat, da` pt sex imi pun si viata`n joc! :)) Cum auzi de sex iti sclipesc ochii si`ncep sa`tzi functioneze toate rotitzele! :))

  2. Aceşti doi cercetători au tot respectul meu… Sper că nu s-au lăsat prinşi numai cu cercetările şi au experimentat şi ei ciocolata gustată de pre trupul iubitei… Am senzaţia că atmosfera este cam încinsă în seara asta… Nu-i rău deloc…

  3. Asa cum zicea Nikcoole :DRAGOSTEA E OARBA SI NEBUNIA O INSOTESTE MEREU ! Eu zic ca toti ar trebui sa facem nebunii cu ciocolata !

  4. salivez numai uitandu`ma la prima poza 😀 Milka cu Capsune. yumyyyyyyyyyy =p~
    stii ca faci discriminare? adica cum vine asta, dom`le ?lor, barbatilor, le pui `enspe poze cu tipe bunoace invelite`n ciocolata….si pt ochiu` meu 😦 ? nimic,nimic 😦 ? niciun bunoc de ciocolata 😦 ?

  5. Chiar asa Alex’andra…numai poze cu fete…pune si tu aici niste bunoci asa, ca pentru fetzisoarele si mintile noastre doldora de …ciocolata :)))

  6. ^ nu o mai invata prosti…si termina si tu :))

    Bun…deci poza cu capsuna imi place numa….fetele alea cu ciocolata is urate…………..si ps : sa le dea Domnu sanatate la aia doi cercetatori 😀

  7. fetelor urmatoru post e pt ochisorii nostri…promit !!!
    Ionut tu ai face bine sa nu te uiti ca Alexandra te vede !!! 🙂

  8. momentan sunt acasa la parinti si sincer prefer sa`mi petrec timpul cu parintii si prietenii:) nu prea mai am timp de bloguit 😛

  9. „Sexul este un element cheie in viata noastra si trebuie sa-l facem cat mai des .”

    da draga, cat mai des…. cand incepem?

  10. …. imi suna cunoscut…am zis-o eu int-un post despre Rihanna ??? Oricum ce legatura are cu postul meu?

  11. n-am chef sa-ti spun, na. sic! sic! …. sau cum se mai zice „draga hime, ma tine o migrena”
    si oricum e cam mult de spus. o intreaga ciudatenie de fucking rationament . da daca ni videm destul de des 😉 o sa fac putintica lumina … o sa fiu soarele tau … bla … bla

Lasă un răspuns

