13 gânduri despre &8222;Fetelor hai sa ne clatim ochii !!!&8221;

  1. :X:X:X:X::X:X:X:X:X:X:X::X:X:X:X:X:X:X:X:
    Hime you´re the BEST! Am spus eu ca nu imi place ciocolata…dar acum chiar trebuie sa incep sa o mananc =P~

  2. pregatesc un articol special pt ziua femeii !!!! In care o sa savuram numai deliciosi ….asa ca fetelor surprizele nu s-au terminat !
    Stai linistit Cristian ca noi tot pe voi cei normali va iubim ! Frumusetea e doar un detaliu sii place tuturor dar pt o femeie nu este de ajuns . Noi suntem mai pretentioase decat voi . Nu ne ajunge unul doar frumos…

  3. vezi măi, şi ziceai de mine că dau de clătit la ochi numa’ fete… păi dacă te-ai ocupat tu cu musculoşii ăştia, eu cu ce-am rămas ? 🙂

Lasă un răspuns

