PASARILA S-A INALTAT SPRE CER


PASARILA S-A INALTAT SPRE CER

de  Bogdan Barbieru

A fost cel mai bun, in handbal. In viata – la fel. A fost un om bun. A invins moartea, odata, in trecut. Cand a inmuiat lama taioasa a cutitului. Acum vreo patru ani. Sambata soarta nu i-a mai facut cu ochiul. Lama cutitului a devenit mai dura ca otelul. Ca piatra. A patruns in el, ca intr-o felie subtire de paine. Zdrobind sperante, vise. Inimi. Lasand in spate doar lacrimi si agonie. A murit precum un caine. Tocmai el. Un om bun, modest. Laudat de oamenii din sport si presa de pe 7 continente, pe buna dreptate. Laudat pentru ce a daruit el. Handbalului. Suporterilor. Vestea ca Marian Cozma, cunoscut si ca Pasarila – masivul Pasarila – nu mai e printre si cu noi a cazut ca un trasnet peste foile jurnalistilor. Peste sufletele celor care l-au cunoscut prea putin – cazul meu, prea mult. Sau deloc. Vantul a suflat puternic in lumanarea sa si a stins flacara. S-a lasat intuneric. Pasarila s-a vazut nevoit sa se indrepte spre un alt loc. In care este lumina. O lumina divina. Asa ca Pasarila a prins aripi. Si s-a inaltat spre cer. Bogdan Barbieru PS: Modul in care a pierit un mare sportiv e dureros. Mai dureros e ca Marian Cozma isi iubea tara. Si a sfarsit printre straini. Sfasiat de lama prea ascutita a unui cutit. Condoleante familie si celor apropriati. Sa-I fie tarana usoara. Dumnezeu sa-l ierte.
pasarila

12 gânduri despre &8222;PASARILA S-A INALTAT SPRE CER&8221;

  1. Este un articol creat de colegul meu Bogdan Barbieru si lui trebuie sa-i atribuiti meritele .

    Tot ce pot sa spun este : Dumnezeu sa-l odihneasca !

  2. Dumnezeu să-l ierte. Când am aflat că s-a petrecut o astfel de tragedie mi-am spus că vinovaţii ar trebui să beneficieze de acelaşi tratament. Îmi păstrez şi acum părerea de atunci.

  3. Dumnezeu sa-l odihneasca!

    sper ca tziganii aia spurcati sa infunde puscaria nu 25 de ani ci pe viata, m-ar fi bucurat daca exista pedeapsa cu tortura pana la moarte.

  4. Am fost vecini…stateam fata in fata… 😦 am fost distrusa cand am auzit… imi era prieten,ma apara de cei care se luau de mine… :(( imi pare rau pentru el,imi pare rau pentru familia lui,imi pare rau ca niciodata nu i-am multumit pentru ce a facut pentru mine… imi pare rau 😦

  5. Dumnezeu sa-l ierte shi sa-l pomeneasca , Acolo, IN CERESHTILE LACASHURI, „DE UNDE A FUGIT TOATA DUREREA, INTRISTAREA SHI SUSPINAREA!”
    De acolo,acest baiat cu suflet mare shi bun, sa nu inceteze sa se roage shi pentru noi, totzi, ca sa ne mantuim shi noi averea cea mai de pretz- sufletul!!!
    P.S Excelent articol! Ehidistant dar in acceashi masura emotzionant!
    Am scris shi eu cate ceva, la doar cateva momente, dupa teribilul sfarshit al acestui baiat….
    http://danielix.wordpress.com/2009/02/08/vesti-tragice-a-murit-un-om-nevinovatrespectatzi-i-memoria/

  6. Cristian:
    de multe ori, in treaba asta pe care o practic (de jurnalist, scriitor, economist, or garda de corp) nu am fost de acord cu pedeapsa capitala, insa cand vezi ca se intampla asemenea lucruri, ca politistii sau procurorii sau judecatorii ne arata inca odata ca sunt doar o satra de spagari, corupti, tembeli, idioti sau prosti, parca imi doresc ca pedeapsa cu moartea sa fie obligatorie, fie sa revina comunistii la putere. ar fi un lucru rau, dar necesar in conditiile actuale(vezi cazul gorbunov, farmacia thea, roxana iakab – toate din brasov, si multe altele). sa incercam sa nu fim rasisti

    erres:
    da, Pasarila este un eroufie ca a luat partea iubitei sale, fie cchelneritei, a dat dovada de spirit civic. insa, e pacat ca un om ca el sa piara, sa treaca dincolo de noi

    allexxutzu:
    hai sa incercam sa nu fim rasisti, l-am cunoscut pe marian si crede-ma ca rasismul nu este ultima solutie, orice am face Pasarila ramane tot in alta lume mai buna (sper, ca altfel e totul doar un act pe o scena demonica), unde a plecat cand ne-a parasit

    sometimesiwasachild:
    intr-adevar pierderile – indiferent ca-s materiale sau spirituale sau sentimentale – dor. e scris in legile omenesti, la fel ca uitarea. apreciez faptul ca lumea handbalului s-a unit – indiferent de club si traditii – si au realizat un moment emotionat, care ne-a aratat cat de tragic este evenimentul in sinea lui.
    de astfel, apreciez ca cluburile si nationala au renuntat la nr de pe tricoul 8 si 82, numere purtate de el

    mihai daniel:
    e un lucru frumos si de apreciat ca ne respectam valorile (incontestabil marian era o valoare in lumea handbalului), dar plang si deplang faptul ca in timpul vietii nu stim sa pretuim valorile si nici sa le respectam. vorbesc la general acum, dar e un adevar trist
    dumnezeu sa-l ierte

  7. ma puteti gasi pe:
    barbierubogdan.wordpress.com
    poet2detinut2curvar.wordpress.com
    pingu-diniubire.blogspot.com
    barbieru.blogspot.com
    bogdan-barbieru.tk

Lasă un răspuns

