dragoste si alti demoni…


Ce este iubirea…

Daca as sti…

Cate definitii sunt…

Cate au fost spuse…

Toti am ramas macar o data in viata dezamagiti de iubire…toti am luptat din si pentru iubire…ea ne transforma …ne ajuta sa trecem peste tot sau ne condamna ! Iubirea este complexa , dificila dar frumoasa…sentiment nobil daca este pur.

Vreau sa aduc un omagiu iubirii pt ca ne apropriem de ziua indragostitilor si sper ca o sa reusesc cu acest articol !

Iubiti-va si viata o sa fie mai roz !!!


11 gânduri despre &8222;dragoste si alti demoni…&8221;

  1. misto postul. da, toti am fost dezamagiti macar o data dar viata merge inainte si daca nu esti in stare sa te ridici mai bine incetezi sa speri.

  2. Tuturor ni se rup aripile iubirii intr-un moment sau altul…important este ca iubirea nu uita pe nici unul si ne daruieste alte aripi…de fiecare data mai frumoase!

  3. nu exista iubire perfecta!iubirea are partile bune si rele,la fel ca omul. este un sentiment unic, iar daca iti gasesti jumatatea te poti declara:norocos. iubeste pentru a fii iubit!

  4. Iubirea îşi deschide aripile în preajma fiecăruia dintre noi, pentru a încerca să ne protejeze de singurătatea care vine precum o ploaie nedorită… Nu întotdeauna reuşim să rămânem sub „umbrelă de iubire”, iar ulterior învăţăm şi ce înseamnă dezamăgirea din dragoste. Suntem dezamăgiţi de foştii parteneri sau ei sunt dezamăgiţi de noi, important este că privim tot timpul înainte şi aşteptăm – fiecare are această dorinţă – ca iubirea să îşi deschidă din nou aripile pentru a ne proteja de durerea singurătăţii… Ai reuşit să aduci un omagiu iubirii şi te felicit pentru postare…

  5. ce nu`mi place mie perioada asta din an cand peste tot aud numai iubire si iar iubire :))
    Binecuvantat fie cel ce iubeste, iar cel ce e iubit sa pretuiasca ce are. asta`i parerea mea.

  6. ai dreptate 😀 eu arunc cu love in stanga si in dreapta si totul e roz bombon

  7. yeeey…vine 14 februarie!:)) mor dupa ziua asta!:)) mor cand vreau sa ies in oras sa beau un suc si nu am unde pt ca toate barurile sunt pline de cupluri! mor cand merg pe strada si vad lume cu cadouri.. yeeeeyyy! si la naiba, anu` asta a mai picat si`n week`end! 🙂 ai cumva vreo harta pt insula aia pustie?:)) sau mai sunt locuri?:D

  8. Apropo de chestia asta…sa va povestesc ceva. Pana acum am iubit o singura fata, insa intre noi s-a terminat acum aproximativ un an, mai exact inainte de Craciunul 2007. Ei bine…aseara a fost maica-mea in vizita in Bucuresti, eram in garsoniera sora-mii si a prietenului ei. Se alintau ei acolo si vazandu-i, maicamea imi zice: „as vrea sa te vad si pe tine asa fericit cu cineva, ar fi cazul, ca de acum a trecut un an si ceva”. A fost asa ciudat sa-mi spuna maica-mea asa ceva, sa mor de nu m-a emotionat. 😀

  9. imi pare rau daca o sa fiu injurat,

    dar pt mine si pt cei cu capul pe umeri, declar :

    14 februarie = ziua prostilor

    24 februarie = ziua indragostitilor !!!

    racule, vii acasa, si te duc eu …

Lasă un răspuns

