Pe o insula pustie….


Stiu…e banala intrebarea …si totusi …care sunt cele 7 lucruri pe care le iei cu tine?(permanenta pe insula 1 an , temperatura min. 29° si max 38° , singurul mod de hrana :pescuitul )

26 de gânduri despre &8222;Pe o insula pustie….&8221;

  1. eu imi iau :
    1. crema solara(nu vreau sa ma ard din prima zi)
    2. papuci(sa nu ma arda nisipul)
    3. calendar (sa nu pierd notiunea timpului)
    4. un set de brichete (pt foc…tre sa si mananc)
    5. plasa de pescuit
    6. hamac
    7.cutit

  2. Chiar nu ştiu ce aş lua cu mine pe o insulă pustie… Cred că speranţă, în primul rând. Ţigările s-ar termina, bricheta n-ar mai avea gaz la un moment dat, de pescuit nu pescuiesc, dar aş găsi o modalitate dă o fac până la urmă… N-aş avea loc pentru câte cărţi aş vrea să iau cu mine, bateria de la laptop s-ar duce, aşa că nici el nu mi-ar mai fi de folos la un moment dat… Cred că v-aş lua pe voi toţi cu mine, ca să facem împreună Insula Bloggerilor…

  3. Va recomand Croaziera (din 2006) si probabil stiti Naufragiatul 😀

    1.gagica (ca nimeni nu a zis:P)
    2.crema
    3.computer cu alimentare solara 😀
    4.o barca
    5.papuci
    6.lanseta 😀
    7.bricheta
    8. ochelari

    da stiu eu am zis 8 ca’s mai cu motz :PPP

  4. 1.ochelari
    2.tigari
    3.brichete
    4.hamac
    5.lanseta
    6.delicat
    7.servetele umede =))

  5. paaai…
    cred ca mi-as lua :
    prietena
    un cutit bine ascutit
    un cremene pentru aprins focul
    ceva mai multa apa potabila
    multe condimente
    echipament de scufundari
    si un hamac dublu 🙂
    si ar mai fi dar imi depasesc limita …

  6. Nu iau nimic. Mai uitati-va la Tehnci de supravietuire. Problema stiti care este? Daca nu este apa potabila pe acea insula?

  7. 1. iubitul
    2. crema
    3.ochelari
    4.costumul de baie(sau ai putea si fara,daca ai fii doar tu cu partenerul) 😀
    5.cutit
    6.tigaie 😀
    7. bricheta

  8. zenoviu este apa potabila…
    eu am uitat de oala …atunci renunt la crema solara si imi iau oala !!!

  9. Pai…ar fi cam multe…:)) ….auzi da ai uitat sa mentionezi daca e curent electric pe insula sau nu …:)) …
    Pai …daca ar fi curent electric :
    1.calculator
    2.telefon
    3.prietenii
    4.ochelarii de soare
    5.hamac
    6.o umbrela mare mare mare mare
    7.crek un yacht :)) ca sa ma pot bucura de conditii excelente :))
    crek cam atat in astea 7 lucruri…:))…..erau mai multe …da acum nu mi-au venit in minte :)) 😛 😉 .

  10. Mi-ash lua mult mai putzine lucruri..
    Cat ash fi impacat ca voi avea o viatza „mai altfel”, numai o Biblie nu ash uita sa o nu iau!
    Altfel, tzigari, mancare sau alte …accesorii nu cred ca ash mai simtzi nevoia…
    In schimb, poze cu persoane deosebite ash face rost, fara sa le copiez sau sa le descarc de pe…net!
    Sper ca nu te-am speriat…
    Numai ganduri alese, m-melle!

  11. nu stiu ce as lua, dar stiu sigur ca as renunta la telefon si astfel as scapa de apeluri peste apeluri si as capata ore in sir de liniste
    de luat as lua:
    – laptopul
    – chestia mica ce o bagam in calculator ca sa avem net, in aia a masii
    – pestisorul de aur, in cazul in as avea niste nevoi de satisfacut: deci nu mai trec in revsite, femei, tigari si alcool
    – as lua pe „mondena” mirela zita, ca sa rad tot timpul
    – generator electric pe combustibil (in mare e petrol, deci pot face afacere cu petrol) 🙂
    – pe hime, ca sa stam la barfa ca am avea timp berechet
    – pe parintii unei ex- ca sa depinda de mine si sa vada ce misto fac eu de ei 🙂
    pac-pac, pam-pam

  12. 1. briceag
    2. busola
    3. seminte pt plantat
    4. o patura
    5. farfurie din metal
    6. undita (lanseta)
    7. chibrituri

  13. Hm…eu as lua: o femeie buna, 4 rotzi sa incropesc de`un atv primitiv :)), laptop`ul cu orice fel de sursa pt net, cainele meu care mi`e cel mai bun prieten si cam atat si o sursa de curent alternativ.. cred ca asta ar fi tot! 🙂

  14. Gandind practic, as lua cu mine urmatoarele:
    1. Harpon- poate exista si pesti mai mari
    2. Chibrituri- pana ma prind cum sta treaba cu scanteile
    3. Oala de tuci
    4. Cort
    5. Patura
    6. Carti de poker- trebuie si putin entertainment
    7. Boyfriend-ul, daca este permis. Iar daca il am pe el s-ar putea sa nu mai am mare nevoie de toate lucrurile de la punctele anterioare pt ca el oricum este obisnuit sa supravietuiasca in jungla africana… 😀

  15. Mersi Bogdan ca ma iei si pe mine !!! Insula nu are curent , nu este civilizata , si nu aveti cum sa va colegati la internet pt ca nu puteti sa prindeti nici un tip de semnal …suntem undeva pierduti de lume….asa ca tre sa va schimbati obiectele !!! Nimic pc, telefon sau tehnologie

    Ah….uitasem….tre sa construim singuri adapostul in care o sa dormim !!!! :):):)

  16. Ok, let me think…
    Cred ca as lua:
    1.In primul rand multe, da multe tigari ca sa`mi ajunga..se termina la un moment dat ..dar pana atunci mai profit de ocazie sa`mi fac plamanul scrum
    2. Bricheta desigur, pana cand voi invata sa o fac cercetasi way
    3.Haine, o fii insula pustie dar eu nu-s Eva
    4.Un cort, ca sa am unde dormi si unde sa ma feresc de soare.
    5.Un briceag, sunt sigura k ma va ajuta
    6.O undita, nu stiu sa o manevrez, dar nici cu mana nu pot prinde pestii.
    7.Cea mai buna prietena, trebuia sa imi tina cineva companie, nu?

  17. in cazul in care tre` sa ne construim singuri adapostu`..cred ca as avea nevoie de niste asternuturi si`o saltea.. nu de alta, da` sa nu fie kiar atat de incomod pt femeia aia buna pe care as lua`o cu mine! :))

  18. of of nici insulele nu le puteti lasa virgine 😀 fara tehnologie … nu stiti ce pierdeti 😉 lista mea habar nu am… probabil voi lua ceva din graba, ce voi apuca 😀

  19. si tre sa dormim amandoi in el? 🙂
    in adapost,ma refer
    stii eu sunt mai timid de fel 🙂

  20. 1. una dintre cele mai sexy femei de pe pamant (ca de, trebuie sa te simti si bine)

    2. un bucatar (stand la soare o sa-mi fie greu sa-mi fac mancare)

    3. un pescar si un vanator (ei sa-mi aduca marfa pentru ca bucatarul sa o prepare)

    4. un construcor (sa-mi construiasca coliba)

    5. doi tipi care sa-mi tina umbrela atat mie cat si femeii cu care o sa fiu pe insula

    6. un sistem pentru desararea apei marine… (trebuie si apa potabila)

    7. soricei de laborator + custile cu cercurile metalice (cineva trebuie sa intretina si curetul electric) 😀

    Atat … nimic mai mult 😀

  21. pai nu stiu miasi lua un cutit pe primul palan 2 miasi lua sare 3 guta 4 chibrite 5 seminte de rasad 6 o cana 7 un castron de tabla sau lemn

Lasă un răspuns

