Aveti o melodie care va emotioneaza ???


Eu cred ca toti avem o melodie la care tresarim , care ne place in mod particular , care ne aduce aminte de un moment important din viata noastra . Eu ascult melodia mea cand sunt trista sau cand rad …atunci cand imi aduc aminte de ea sau cand vreau sa visez cu ochii deschisi .
Nu tin minte cand am ascultat-o prima data si nici nu am asociat-o unui ex. E doar a mea si o ador

Melodia voastra???

17 gânduri despre &8222;Aveti o melodie care va emotioneaza ???&8221;

  1. fragma – toca’s miracle ( toca me ) (inpetto mix sau simpla ) ii ador versurile

  2. O melodie excepţională aceasta plasată de tine. Dacă este să meditez profund la o melodie care îmi provoacă şi acum fiori pe şira spinării, cred că pot menţiona Stand By Me, în interpretarea lui Ben I King. Cu mulţi ani în urmă, o ascultam împreună cu acea primă şi mare iubire a adolescenţei despre care mi-am adus aminte şi atunci când am dat răspunsurile pentru leapşa primită de la Adriano. Da, cred că aceasta este melodia care mă pune pe gânduri şi azi…

  3. Cum zicea cineva mai sus….Stand by me.. de la Ben I King si Cloud no. 9 de la Brian Adams.. 😉

  4. This video is not available in my country or domain 😦

    Dar de ştiut, ştiu melodia…

Lasă un răspuns

