I Love Orgasm!


Multi doctori afirma ca pacientele declara ca nu ajung orgasmul in timpul raportului sexual in 90% din cazuri .

Tragedie!

m

Eu sunt o mare sustinatoare a orgasmului !

Cred ca este un drept al nostru si partenerii nostri ar trebui sa aiba grija ca noi sa il avem .

Eu nu sunt un doctor dar din experienta mea as putea sa va dau cateva sfaturi pentru a ajunge la orgasm .

Nu simulati!!!Nu trebuie sa faceti favoruri nimanui. Atunci cand el te intreaba daca ti-a placut raspundei sincer , fii onesta cu tine!

Fa impreuna cu partenerul o analiza completa a ceea ce nu functioneaza in raportul vostru sexual . Poate cateva mangaieri in plus sunt de ajuns!

Trebuie sa te simti sexy ! Nu trebuie sa-ti fie rusine!

Intr-un raport e frumos sa te joci cu partenerul , este si un mod de a te destinde .

Confeseaza iubitului care sunt fanteziile tale. Poate o sa te surprinda placut!

Vorbiti in timp ce faceti dragoste , e atat de erotic…

Mie imi place masajul inainte de a face dragoste iar uleiul este una dintre inventiile mele preferate….

Eu recomand si masturbarea….te ajuta sa te cunosti mai bine si sa ii spui iubitului cum vrei sa fii atinsa si unde…

Sper sa aveti parte de cat mai multe orgasme!

i

33 de gânduri despre &8222;I Love Orgasm!&8221;

  1. ci urat..nici nu ma pot uita 😦 sunt de acord cu tine… sincer ca barbat te simti un pic mai implinit daca vezi ca fata langa tine mai are un pic si isi da sufletul (sens figurat) si bineinteles ca scopul scuza mijloacele 😀

  2. Nu există nimic comparabil cu trăirea pe care o simte un bărbat atunci când ŞTIE că iubita de lângă el a ajuns pe culmile extazului… În consecinţă, nu avem altceva de făcut decât să prestăm în continuare cum simţ de răspundere şi tenţie mărită la detalii şi să depunem eforturi susţinute pentru împlinirea acestui deziderat sexual cunoscut şi sub numele de orgasm… Lăudată fie această postare la ceas târziu din noapte…

  3. Cu simţ de răspundere şi atenţie mărită – scuze pentru nişte litere puse aiurea sau lipsă… De la subiectul postării mi s-a tras… Ca să revin, aş menţiona şi ideea că ne simţim şi noi mai bărbaţi în momentul în care doamna este fericită. Fericirea dânsei se reflectă asupra noastră direct proporţional, deci spor la treabă, domnilor!

  4. mi se pare normal sa vorbesti cu partenerul despre ce-ti place si ce nu-ti place.
    discutand pe tema asta c-un prieten, o ,,doamna” care asista oarecum a spus ca i se pare rusinos sa faci asemenea lucru 😐

  5. eu cred ca in dragoste nimic nu-i rusinos (am zis dragoste) , eu cu iubitul vorbesc despre orice…asta ar mai lipsi sa-mi fie rusine de el…

  6. acum ca tre sa ma bag si eu in de’astea ca daca nici la ce mai pricep nu ma bag, atunci care ar mai fi rostul existentei mele 🙂 eu in timpul a stiti voi ce sunt in al 9lea cer in momentul in care simt ca partenera pluteste, se simte super, adica are orga*m. felicitari pentru ca discuti cu iubitu tau pe seama sexului, in dragoste tre sa fie si discutii de astea si incredere, altfel nu mai e dragoste …

  7. Bogdan eu cred ca este esentiala comunicarea intr-o relatie si sincer nu intetec fetele care mint sau simuleaza un orgasm(sunt multe!) , eu cunosc si de multe ori am incercat sa vorbesc cu ele , dar majoritatea pe cat sunt de tupeiste in viatza de zi cu zi atat sunt de timide in relatia cu partnerul . este gresit dar si dificil de schimbat…poate cu ajutorul unui doctor!

  8. cu fetele astea ar fo o problema insa pan’ acum nu am avut parte de asemenea specimene, cinteaza si munca barbatului, dar depinde si de femeie. nu exista frigide, exista doar nepotriviri, la fel nu exista femei urate ci doar prea putina bautura 🙂
    eu cred, cel putin in cazul meu, nu conteaza cantitatea si calitatea!

  9. ajutorul unui doctor? ma perche si mai cum? poate ca tine si de psihic, insa repet o femeie are orgasm doar atunci cand si-l doreste, la fel cum si eu, ca barbat, pot avea o abstinenta orgasmica, prin neejaculare, totul tine de un procedeu pishic, un mic joc.
    a si vezi ca bagai un art ca tot intrebai de el.

    ma mai poti gasi si pe
    pingu-diniubire.blogspot.com
    barbieru.blogspot.com

  10. O singura observatie am de facut: primul post despre sex are 26 de comentarii pana acum.
    Despre subiect in sine se poate vorbi mult.

  11. Destul de corect! Si destul de educativ totodata! Bravos! Imi place! 🙂

  12. normal ca intereseaza subiectul! crede-ma daca vrei vizitatori si „audienta” SENZATIONALA a la OTV posteaza NUMAI despre SEX!! =))=))=))

  13. ok….o sa postez si despre sex….dar nu numai despre !!! Am multe alte idei si nu este prioritatea mea un numar mare de vizitatori . Oricum tre sa recunoastem ca sexul este important , face parte din viata noastra si imi urez mie si voua sa avem parte de cat mai mult si cat mai bun!

Lasă un răspuns

